روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

کسی روزهای زندگی یک مسافر رو یادش هست هنوز؟

کسی اینجا هست هنوز؟

نظرات 9 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 22:57

سلاااام ندا. منو یادته؟ آیدا. دختری با اسانس پرتقال. خوشحالم که دوباره برگشتی.

سلام آیدا جان. بله که یادمه گل دختر. مگه میشه یادم بره. البته برنگشتم که بمونم. فقط دلم تنگ شده بود برای دوستام.
هنوز می نویسی؟

آیدا سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 12:44

منم خیلی دلم برات تنگ شده بود. تو خبرنامه وبلاگت عضو بودم، دیشب دیدم پیام اومده که وبلاگت بروز شده. منم پنج ماهه که دیگه نمی نویسم. ولی آخرین آدرسمو می ذارم برات. هر وقت دوباره قصد نوشتن کردم، توی همین آدرس می نویسم.
راستی من اینستاتو دنبال می کنما. تقریبا از همون موقع که از وبلاگستان رفتی.

عزیزم. مرسی به یادمی.
جدی؟ از فالوئرامی؟ یه کامنت بذار پیدات کنم
من کانال هم دارم. اگه خواستی بگو

شباهنگ، تورنادوی سابق چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 10:26 http://www.deathofstars.blogfa.com

حاضر!!!

عزیزمممم. حاضریت رو زدم!

بهار سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 13:16 http://baharbaano.blogfa.com

سلام قصد نوشتن نداری خانومی؟

وبلاگ که نه عزیزم.
ولی مرسی که به یادم بودی مهربون

بهار سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 15:47

میدونی دل به دل راه داره
روزی که کامنت گذاشتی داشتم فکر میکردم چطو کانالتو ندادی هی با اسم مونا تو ذهنم با خودم گپ میزدم هههههه بعدم خنده م گرفت ای بابا اسمت ندا هست چرا من همش مونا به ذهنم میرسه
مرسی که کانال دادی ولی سرچ میزنم پیدا نمیشه چرا؟
راستی ی سوالی داشتم

بهار شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 10:35

سلام اشکال نداره بانو خودتم میگی نمی نویسم باز من همچنان کامنتت میزاروم و توقع دارم جواب بدی ههه
خب ندا جان قبلنا خونده بودم نوشته بودی در مورد کسانی که با سرچ چه کلمه یی رسیدن به وبلاگت میخواستم بهم یاد بدی چجوری میشه تا منم بفهمم.......... خیلی وقته میخوام بپرسم ولی اصلا نمیشد .تا اخر بستی در این وبلاگو
راستی ی وبلاگ دیگه بود میخوندم الان نیست تو میشناسی ؟اگه اره؟خبری داری ازشون اسم وبلاگش واکنش های خانم دی وان و اقای دوپامین بود اگه اشتباه نکنم ببخشید شد دو تا سوال

سلام عزیزم. برای اینکه بفهمی کی با چه کلمه ای اومده وبلاگت برو توی آمارگیر وبگذر. که می بینم نصبش هم کردی. وقتی بری توی قسمت ابر کلمه های جست و جو شده متوجه میشی کیا اومدن وبلاگت.
در مورد وبلاگ دی وان و دوپامین همینقدر بگم که خدا رو شکر خوبن و عروسی کردن.
فقط دیگه دی وان وبلاگ نمی نویسه. [لبخند]

بهار دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 11:38

سلام مرسی که با اینکه راهت این ورانیست بخاطرم وقت میزاری و میای
خدایی اصن نفهمیدم هر کاری کردم پیدا نشد چیزی که گفتی ولی خب اشکالی نداره مرسی از لطفت که با حوصله جوابم رو دادی
برای دی وان هم خوشحال شدم ان شا الله همیشه خوشبخت در کنار دوپامینش زندگی کنه
اقا من عضو شدم کانالت ولی حیف که نمیشه حرفی زد به ارتباط نوشته هات ولی خب منم فراموش کارم .میخوام جدی بشم و سر سنگین با طرفی که مثلا قهرم ولی خودم پیش قدم میشم تو حرف زدن بعدا یادم میاد عههههههه بهار کجای کاری اونوقت که دیگه خیلی دیره
واسه خودمون اعجوبه هایی هستیما ,نادر کمیاببببببببب
دوستدارت بهار

بریدا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 06:07 http://eshkaft.blogsky.com

بهله :)
خوبین؟

به به بریدا خانوم. حال و احوال؟ خوبی دختر خوب؟

یه پسر شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 08:34 http://jangale-asfalt.blogsky.com

اهه اوهههم.
سلام
به به چه قالب بسیار زیبائی!
اها راستی تصمیم بسیار به جایی گرفتید مبنی بر برگشتن به بلاگستان.
هیچ شبکه اجتماعی برای من مثل بلاگستان نشد ابدا.
اتفاقاتی که اینجا میفتاد اصلا یه چیز دیگه بود. شیرین ترین خاطرات مجازی من توی همین بلاگستان بود..

+ بنویس. منتظریم

مهندس. :)
من که همیشه زحمت قالب سازیم با تو بود.
تشکر خیلی ویژه از نیّر که خبر رو بهتون رسوند.
دقیقا منم یه تیکه از خودمو جا گذاشته بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد