روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

روزهایی که برای خودم جای دیگه می نوشتم 36

ا

دیر زمانی بود که اینترنت محل کارم با وجود درست بودن مودم کار نمی کرد. مودم رو خاموش و روشن کردیم، سیستم رو خاموش و روشن کردیم، اون بیلبیلک وای فای رو درآوردیم و دوباره وصل کردیم و... وصل نمیشد که نمیشد. مجبور شدم زنگ بزنم پشتیبانی. کارم راه نیفتاد و زنگ زدم پشتیبانی مرکز. اولا که فهمیدیم اون بیلبیلک وای فای اسمش دنگل هست که بنده شخصا با اطلاعات ویکی پدیاییم فکر می کردم دنگل، روستایی از توابع بخش گرمخان شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی ایران است!

باری، آقای جنتلمن آن سوی خط میگفت همون دنگل یا به قولی دانگل شاید خراب شده باشه. باید یکی جدید بخرید. یا کلا به کابل لن احتیاج دارید که حالا یا تو جعبه مودم هست یا اگر نیست تشریف می برید می خرید بعد زنگ می زنید به ما تا بگیم چه کار کنید و از این ور تنظیمات رو ریست کنیم و از این صحبتا. خلاصه گره از کارم گشوده نشد وقتی هم که تلفن گویاشون ازم خواست تا میزان رضایتمندیم رو از پشتیبانی بگم ترجیح دادم قطع کنم چون قاعدتا سکوت من از هزار تا حرف بهتر بود! دیگه همینجوری که داشتم با دنگل و دانگل و جنتلمن و کابل لن با خودم جمله می ساختم، چشمم خورد به on و off وای فای روی سیستم. بدیهیه که یه بار خاموش و روشن کردم و جواب داد. :/

یعنی کلا جالبه که چه راه حل های ساده ای از جلو چشممون دور می مونه و چرا راه کوتاه جلو پامون ما رو به مقصد نمی رسونه. نه این که نیت خاصی پشت باشه ها، کلا جالبه! جالب!

نتیجه گیری اخلاقی: کابل لن داشته باشیم.



سوژه کاملا بی ربط با پست:

مهراد 8 ساله در حال کشیدن نقاشی پرچم سـ.و.ریـه

من: مهراد جان داری چی می کشی؟

- پرچم.

- آفرین! چه قشنگ! پرچم کجاست؟

-  ایران  ( :/ )

نتیجه گیری اخلاقی سوژه کاملا بی ربط با پست: هیچ وقت پرچم نکشیم.


روزهایی که برای خودم جای دیگه می نوشتم 35

ا

از محاسن ماه رمضون همین بس که فهمیدم حال تمام اموات سببی و نسبی ام  خوبه! هر روز دیدارشون کردیم و به همه سلام رسوندن!

امسال واقعا سخت بود. واقعا سخت بود. هر کسی هم غیر از این گفت هدایتش کنید پیش من تا ازش بخوام با کلمات «دهان»، «سیستم گوارش» و «سرویس» جمله بسازه! :/