روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

دعا کنیم حالشون خوب باشه خوب بشه

وقتی گفتن کرمانشاه زلزله اومده به را.مونا فکر کردم و یاد روزایی افتادم که تو خوابگاه برامون شیرینی بژی می پخت و براش دعا کردم حالش خوب باشه.

به پر.ی فکر کردم و یاد موقعی افتادم که یه تخته شاسی خوشگل برام خریده بود و براش دعا کردم حالش خوب باشه.

به لیلا  و سا.را فکر کردم که با هم بافتنی می بافتیم و هفت خبیث بازی می کردیم و براشون دعا کردم حالشون خوب باشه.

من حتی به اون پسره فکر کردم که سال آخر دانشگاه اومد خواستگاریم و بابام بهش گفت ازدواج برات زوده و دعا کردم حالش خوب باشه.


پ.ن: حالم خوب نیست و دعا می کنم حال همه خوب باشه. 

همایش پربار

وقتی به یک همایش نسبتا رسمی دعوت میشید به نکات زیر توجه کنید حتما:

1) موقع پخش برنامه های وزین با یک عدد دوستتون هی نخندید.

2)  قیافه مردم حاضر در سالن رو به خاله قورباغه تشبیه نکنید (شبیه بود آخه )

3) بگذارید آقای ه که در منتهی الیه قسمت غربی سالن نشسته آبمیوه اش رو بخوره و هی با دوستتون زل نزنید بهش تا بدبخت هول کنه.

4) با دوستتون هی نگید چرا آقای ه خیره شده در افق.

5) کاری به مژه ها و رنگ مقنعه خانوم الف نداشته باشید و به سلیقه ها احترام بذارید.

6) موقع برگشت، توی اتوبوس وقتی همه ساکت نشستن و از پنجره ها به افق خیره هستن انقدر سر و صدا نکنید و به صدای ترمز اتوبوس نخندید و  با انگشتای دستتون ادای مهمون های همایش رو درنیارید و با دوربین از نمایش من درآوردی انگشتاتون فیلم نگیرید و انقدر نخندید که نزدیک بشه گوشی تون پرت بشه سمت آقای راننده بره واسه دست بوسی.

7) تا توقف کامل اتوبوس سر صندلی های خودتون بشینید با راننده کل کل نکنید و زودتر شرتون رو کم کنید تا مردم از دستتون نفس راحت بکشن.


من الله توفیق

سلامتی

چقدر خوبه که مسئولین انقدر به فکر ما هستن. چقدر خوبه که توی یه کشوری زندگی می کنیم که انقدر به ما اهمیت میدن. وز.ار.ت بهداشت به مخا.برا.ت اولتیماتوم داده که طرح اینترنت رایگان شبا رو وردارن چون بیدار موندن و دانلود و اینا واسه سلامتی ضرر داره!

آخه چقدر گوگوری هستید شماها. نمکدونا.

واقعا اینا فکر می کردن ما شبا بیدار می مونیم دانلود کنیم؟ یه دانلود منیجر، یه تنظیمات ساده. لپ تاپ رو می ذاشتی رو حالت خودکار خودش تا صبح همه رو دانلود می کرد و لپ تاپ رو هم خاموش. آخه این کجاش واسه سلامتی ضرر داشت؟

برید!  برید!  برادرا و خواهرای من، حناتون دیگه رنگی نداره بابا. الان با این حرکتی که زدید ما بیشتر ضعف اعصاب بهمون دست داده و همش داریم حرص می خوریم حجم کم نیاریم. نکنه استرس واسه سلامتی ضرر نداره؟