روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

همایش پربار

وقتی به یک همایش نسبتا رسمی دعوت میشید به نکات زیر توجه کنید حتما:

1) موقع پخش برنامه های وزین با یک عدد دوستتون هی نخندید.

2)  قیافه مردم حاضر در سالن رو به خاله قورباغه تشبیه نکنید (شبیه بود آخه )

3) بگذارید آقای ه که در منتهی الیه قسمت غربی سالن نشسته آبمیوه اش رو بخوره و هی با دوستتون زل نزنید بهش تا بدبخت هول کنه.

4) با دوستتون هی نگید چرا آقای ه خیره شده در افق.

5) کاری به مژه ها و رنگ مقنعه خانوم الف نداشته باشید و به سلیقه ها احترام بذارید.

6) موقع برگشت، توی اتوبوس وقتی همه ساکت نشستن و از پنجره ها به افق خیره هستن انقدر سر و صدا نکنید و به صدای ترمز اتوبوس نخندید و  با انگشتای دستتون ادای مهمون های همایش رو درنیارید و با دوربین از نمایش من درآوردی انگشتاتون فیلم نگیرید و انقدر نخندید که نزدیک بشه گوشی تون پرت بشه سمت آقای راننده بره واسه دست بوسی.

7) تا توقف کامل اتوبوس سر صندلی های خودتون بشینید با راننده کل کل نکنید و زودتر شرتون رو کم کنید تا مردم از دستتون نفس راحت بکشن.


من الله توفیق

نظرات 3 + ارسال نظر
شیدا پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 03:13

سلام
چطوری میشه توی وبلاگ از خوشحالی جیغ کشید
از خواننده های خاموش و قدیمی وبت بودم از وب قبلیت
چند وقتی بود هی سعی میکردم اسم وبلاگتو یادم بیارم نمیشددلم میخواست پست های قبلی تو بخونم امشب یه چند تا اسم زدم و بعد دو سه بار گشتن صفحه دوم گوگل پیدات کردم البته از وبلاگ قبلیت اومدم اینجا که دیدم دوباره برگشتی چقدرعالی رفتم از اولین پستی که گذاشتی خوندم رسیدم به تیکه کلامت خدا بگه بس لبخند اومد رو لبم آخه رو زبون منم انداختیش
به رسم قبلت بازم از کتاب ها و مهره های رنگی ات عکس بزار
تو این دو سه ماه دو تا از وبلاگ هایی که با خوندشون حسهای خوب می گرفتم برگشنن که یکیش شمایی
پرحرفی منو ببخش آخه دوباره نوشتنت خیلی خوشحالم کرد

سلااام.
چقدر به من لطف داری شیدا جان. واقعا منو با این همه محبتت شرمنده کردی دختر مهربون. من چقدر افتخار می کنم خواننده های خوبی مثل شما دارم.
من، هم کانال دارم و هم اینستاگرام عکسای رنگیم رو این دو جا میذارم. اگه خواستی بگو آی دی بدم بهت.
ای جااانم. خدا رو شکر.

شیدا یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 01:49

سلام
اینستا ندارم ولی خیلی خوشحال میشم آدرس کانالتو داشته بودم لطف می کنی اگه بهم بدیش
پیشاپیش ممنون

سلام. خواهش می کنم مهربون. باعث افتخاره
Kodeli@
البته لینکش انتهای ستون سمت چپ وبلاگم هست

شیدا چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 02:32

سلام
ممنون که آدرس کانالتو بهم دادی
قبل از اینکه اینجا نظر بذارم رفتم تو کانال از اولین پیام برفیت خوندم تا کوله ی بافتنی رنگی رنگی که می خواستی کادو بدی تا پیام آخرت
چقدر حسای خوب داره کانالت
بازم ممنون

مرسی شیدا جان.لطف داری به من. خوش اومدی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد