روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

دعا کنیم حالشون خوب باشه خوب بشه

وقتی گفتن کرمانشاه زلزله اومده به را.مونا فکر کردم و یاد روزایی افتادم که تو خوابگاه برامون شیرینی بژی می پخت و براش دعا کردم حالش خوب باشه.

به پر.ی فکر کردم و یاد موقعی افتادم که یه تخته شاسی خوشگل برام خریده بود و براش دعا کردم حالش خوب باشه.

به لیلا  و سا.را فکر کردم که با هم بافتنی می بافتیم و هفت خبیث بازی می کردیم و براشون دعا کردم حالشون خوب باشه.

من حتی به اون پسره فکر کردم که سال آخر دانشگاه اومد خواستگاریم و بابام بهش گفت ازدواج برات زوده و دعا کردم حالش خوب باشه.


پ.ن: حالم خوب نیست و دعا می کنم حال همه خوب باشه. 

نظرات 2 + ارسال نظر
لبخند ماه شنبه 27 آبان 1396 ساعت 14:22 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

انشاالله همه حالشون خوب باشه

ان شا الله

zizigolo دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 18:50 http://www.tanhaaasargardan.mihanblog.com

ایشالا که حال همشون خوب خوب باشه

ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد