روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

لاجوردی‌ترین کودلی

راستی من دوباره دارم توی کانال تلگرامم می نویسم. دلیل اینکه مثل بقیه اینجا رو ترک نمی کنم و یه ضرب رو کانال تمرکز نمی کنم اینه که اینجا برام مثل والدین پیریه که دلم نمی خواد هیچوقت بذارمش خانه سالمندان.


 از منوی سمت راست من رو در تلگرام بیابید‌.

نظرات 2 + ارسال نظر
جولیک جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 23:02

چه چیز درستی در مورد وبلاگ گفتی.

آه جولیک عزیز اسمت رو تو نظرات دیدم چقدر حالم خوب شد

جولیک یکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت 08:44

بابا انقدر به من لطف داری من آب می‌شم هر بار میام اینجا :">

واقعیته بابا. دلمون واسه نوشته هات تنگه بابا جونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد