روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

عمه!

* خیلی ضایع‌ست که یه بچه دو ساله نتونه بگه ندا اما بتونه بگه میمون! عمه رو هم خیلی سلیس تلفظ می کنه. منم گفتم بهش سلام برسونه! :|


** یکی از استادا عمه پدرش فوت کرده بود مجبور بودیم کلاس بچه ها رو کنسل کنیم. هی زنگ می زدیم می گفتیم تشکیل نمیشه می گفتن چرا؟ واقعا ضایع بود بگیم به خاطر عمه پدر استاد. خودمون «پدرش» رو حذف کردیم. دیگه به همه می گفتیم به خاطر عمه استاد. عمه استاد. عمه استاد. کلاس ها به خاطر فوت عمه استاد برگزار نمی شود!! این آخری ها که همکارم انقدر سعی می کرد نخنده که قیافش پشت تلفن بنفش شده بود استاد هم برگشت گفت خوشحالم که با عمه ام شادید!

سر هماهنگی یه کلاس دیگه با همین استاد برنامه هامون ریخته بود به هم. امروز خیلی عصبانی به مدیر دخترونه گفتم به خدا اگه این استاد ج بخواد بدون هماهنگی با آموزشگاه کلاس جبرانی بذاره می دونم چه کار کنم تا عمه اش بره سراغش! فراموش نکنیم عمه پدر هم تازه رفته اون دنیا می تونیم روی اون هم حساب کنیم!


سوال: آیا حروفی ساده تر و راحت تر از نون، دال و الف در زبان فارسی وجود داره؟

نکست کوئسشن: تا حالا دیده بودید موضوع پست وبلاگی عمه باشه؟


نظرات 3 + ارسال نظر
یه پسر پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 23:26 http://jangale-asfalt.blogsky.com

عمه های حیووونکی همیشه به طرز ناجوانمردانه ای مورد لطف قرار میگیرن.. نثار روح عمه هایی که دیگه در بین ما نیستن صلوات.

ناگفته نماند من خودمم عمه خواهم شد!

آیدا جمعه 28 مهر 1396 ساعت 15:04

خدا رو شکر من که عمه نمیشم.
ندا جون! کانالت خیلی حس خوب داره. من جوین شدم.

سعادتیه واقعا
خوش اومدی گل دختر. خوشحالم دوست داشتی

نون.ی.ر جمعه 28 مهر 1396 ساعت 22:05

حالا که عمه شدم متوجه شدم که هر چی فش هست و با جون و دل میپذیرم. بس که دوستش دارم
عمه شدی میفهمی چی میگم

زنده نمیذارم اون کسی رو که بخواد به من فحش بده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد