روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

ماجرای آهنگای جُذاب!

بچه که بودیم بابام همیشه توی ماشین کاستای هایده و مهستی داشت. همیشه هم گوش می داد.حالیمون که نبود باهاش همخونی می کردیم. نوجوون که شدیم احساس می کردیم چقدر هایده و مهستی میتونن خسته کننده باشن بنابراین زور من و داداشم می چربید تا توی ماشین شادمهر گوش بدیم. در این حد که یه تابستون رفتیم تا شمال و تبریز و برگشتیم  تمام مسیر داشتیم آدم فروش شادمهر رو گوش می دادیم. :|  البته الان که جوونیم کلا شادمهر به خاطره ها پیوسته. 

روزها گذشته و الان که نشستم گوشه آرایشگاه و سعی می کنم این بیلبیلکای آویزون شده از موهامو به دستور خانوم آرایشگر سوق بدم سمت بخاری، میفهمم چقدر دلم میخواد هایده گوش بدم. در واقع انقدر آهنگ داغون اینجا پخش شده که رسما لاله های گوشم دارن گریه می کنن. اون وسطا هم که یه دونه هایده اومد رد کرد رفت. آخه چرا؟!


پ.ن: انقدر هم وول خوردم که سه تا از اون بیلبیلکا افتاد. 

پ.ن: ارنجمنت بای فاتح؟!

پ.ن: آقا چرا این خانومه فرق بین رنگ کنفی و کاراملی رو نمی دونه؟!


نظرات 3 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 17:18 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بیا بنویسم خانم مهستی شاهکاره
هایده هم خوبه ،
ولی ابی داریوش توی آرایشگاه بهتره
ترکیب کنفی کاراملی هم شاهکارها
سلام
بیزحمت وول نزنین ما یه دونه:-*
آغا اعتراف میکنم؛اینقددددده دوس دارم در صندوق چوبی گشوده شود و بوی نفتالین و.... شامه مان دس بکار شود و مارا با خود ببرد منزل مادر بزرگ....

آره منم خیلی این آهنگش رو دوست دارم.
کلا هایده ابی داریوش شاهکارن.
کلا یه چیزی روی موهام دراومد که نه کنفیه نه کاراملی و اصلا نمی دونیم چیه
همه با این صندوقای چوبی خاطره داریم مزید

شیدا جمعه 29 دی 1396 ساعت 04:07

نوجوون که بودم آهنگ های داریوش و وقتی میای هایده رو میذاشتم و زاز زار گریه می کردم مثل یه دریای طوفانیو متلاطم بودم در حدی که آلبوم آدم فروش شادمهر حکم بندری رو واسم داشت
هی روزگار پیر شدم

آخی چرا گریه؟
شاد باشی همیشه

zizigolo دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 18:39 http://www.tanhaaasargardan.mihanblog.com

دلم برا اهنگای هایده و مستی و کلا اهنگای قدیمی تنگ تنگ شد

یه پلی لیست درست کن گوش بده هر موقع دلت تنگ شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد