روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

خلاقیت

من نمی دونم باید به این بلاگفای وامونده فحش بدم یا به اینترنت یا به این مسئولا؟؟؟ به  مسئولا که هر چقدر هم که  بدو بیراه بگی که اثر نداره! بلگفا و نت هم زبون آدمیزاد سرشون نمیشه. من به کی بگم؟ 

 به جون خواهر شوهر نداشتم که میخوام دنیا باشه و اون نباشه(!) من می خواستم زودتر از اینا آپ کنم اما نمی شد. این سایت بی صاحاب باز نمی شد. نمی دونم چرا؟ 




حالا بی خیال این حرفا.

من چند روز پیش می خواستم با دوستام برم بیرون. اومدم سراغ کفشام دیدم ای دل غافل خاک خالیه. رفتم که واکس بیارم دیدیم ای بابا این دل ما خیلی غافله واکس هم نداریم. دو تا چیز خیلی اعصاب منو بهم می ریزونه. یکی تکراری پوشیدنه یعنی همش یه مدل بپوشی   یکی هم پرت و پیس (کثیف) پوشیدنه.  دومی بدتره. واسه همین با خودم گفتم یا این کفشا یا قرار با دوستا کنسل! آخ که من چقدر  پرو ام!! 

آره... خلاصه با خودم گفتم چکار کنم چکار نکنم؟ چشمم افتاد به جلوی آینه. بگید چی دیدم؟ واکس موی 1000 سال از تاریخ انقضاش گذشته! (اون بچگی هامون واکس مو مد بود مادر جون!) که داره جلو آینه خاک می خوره. با خودم گفتم واکس واکسه دیگه چه فرقی داره؟! میرم اینو می زنم به کفشام!!  نخندیدن. بقیشو گوش کنید.

آره... اول اومدم یه ذره تست کردم دیدم نه خوبه واسه همین کل کفشامو واکس مو زدم!!  یعنی باورتون نمیشه چنان برقی افتاد به کفشام که خودم همین جوری مونده بودم که چرا زودتر اینو کشف نکرده بودم.  جالب اینجاست که وقتی رفتم بیرون تک تک دوستام سوال کردن مارک واکست چیه؟؟ به خدا.

آره... بچه ها خلاقیت خیلی خوبه(!) تا می تونید خلاق باشید(!)

به جون همون خواهر شوهره مردم IQشون پایینتر از اونیه که شما ها فکر می کنید. حتما فکرای تو مغزتون رو امتحان کنید تو 98% موارد جواب می ده.

من یه دوستی داشتم یه دونه از این رژ کوچولو فشنگی ها داشت.(دخترا می دونن چیه!) اینو با خودش می آورد مدرسه. چون کوچولو بود راحت می شد قایمش کرد. حالا با این فسقلی چکارا که نمی کرد. زنگ آخر می رفت با این رژ میزد، سایه چشم می کشید، رژ گونه می زد خلاصه همه کار می کرد بعد هم با BFش قرار می ذاشت! اونایی که خبر نداشتن می گفتن این آیدا عجب باکلاسه آرایشش سته!!! هیچ کس هم نمی فهمید. 

آره... بچه ها خلاقیت خیلی خوبه(!) تا می تونید خلاق باشید(!)

آمـــــــــــــــــا...

قبلش چند تا نکته رو گوش کنید بعد برید سر وقت کفشاتون!!

اول از همه قبل از هر ابتکار عملی اونو تست کنید. اگه جواب نداد (کم پیش میاد که جواب نده!) بیخیال شین که ابتکار عمل تبدیل نشه به گنده کاری!! حالا نرین کفشای عیدتونو خراب کنین!! من هیچ مسئولیتی در قبال کفشاتون ندارم ها! کفشای من قدیمی بودن. (الان دیگه جدید شدن!) اول تست...

دوم این که واسه خودتون کلاس بیاین رمز کارتونو لو ندید.  هر کس ازتون پرسید بپیچونیدش. ماشالا همتون تو فیتیله پیچ استادین لازم نیست من بگم.

سوم اینکه کلاس تموم شد. امیدوارم که نت برداری کرده باشین. که آخرسال به مشکل بر نخورین امتحان این درس از 20 نمره است. همه جاش مهمه. زیر نکته های کنکوریش هم خط بکشین. تست همه یادتون نره. دیگه خوب بخونید دیگه... 

قربون همگی تا جلسه بعد خدانگهدار 

 

   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد