روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

دختر باشه سنگین بختش میاد رنگین

این درسا که دیگه واسه آدم وقت نمی ذارن. من موندم چرا درس می خونم؟ که آخرش بشم مثل یکی از این بیکارا؟ 

امیدوارم اینطوری نباشه! (اصولا من آدم خیلی خوشبینی هستم که اینطوری فکر می کنم!! )




این سریالای تلویزیون هم دیگه خیلی آبکی و بیخود شدن. بعد می گن چرا جوونای ما میشینن پای ماهواره؟!  

خب برنامه هاتونو درست کنید...

 واسه همین بود که وقتی جومونگ رو پخش می کردن همه عین این عقده ای ها تمام کار و زندگی و ول کرده بودن چسبیده بودن بهش! والا!

هیچ به اسم این سریالا دقت کردید؟ «صاحبدلان» ، «رستگاران» ، «مسافران» ، «دلنوازان»

 منم تصمیم گرفتم یه سریالی بسازم اسمشو بذارم «خاک بر سران»!  البته هنوز موضوعش معلوم نیست. ولی در کل راجع به خودمونه دیگه.  اسمش هم خیلی دهن پر کنه! مخاطب جذب می کنه!




خدایا من چرا هی باید بخورم به تور این پیرزنای وراج؟! ها؟! 

امروز یه پیرزنی تو ایستگاه اتوبوس سوزنش گیر کرده بود که:«چرا اتوبوس اینقدر دیر میاد؟»

من چه می دونم؟ تو این مملکت چی سر جاشه که اون بخواد درست باشه؟

بعد گفت:«به جون تو نیم ساعت منتظرم!»  عجب! جون خودت! از خودت مایه بذار!




تو اتوبوس دو تا دختر از اون اول دعوا می کردن کدومشون دفعه قبلی بلیطا رو حساب کرده؟ حالا یکیشون می گفت نوبت منه بلیط بدم اون یکی می گفت نوبت منه!

IQ شون پایینه دیگه! وقتی یه بار این بلیط بده یه بار اون، با هم بی حساب می شن! ایرانی ایم دیگه دلمون با این تعارفای الکی خوشه. هر چند که زندگیمونو زهر مار کرده اماحالیمون نیست که.

من به این عزیزان پیشنهاد می کنم این دفعه حین حساب کردن یک دیگه با یه موبایلی چیزی فیلم بگیرن که دفعه بعد دعواشون نشه. می تونن دو خط سندی، قباله ای بنویسن که هر دفعه نوبت کیه. بعد هر دوشون امضا بزنن.   تا بلکم یه ذره از این غربت بازی ها شون تو مکان های عمومی کم بشه. زشته به خدا!

به قول ننه قمبر:«دختر باشه سنگین         بختش میاد رنگین»  

دختر جان زشته بعدا همین کارا رو خونه شوهر می کنی با شلنگ سیاه و کبودت می کنه. بعد می خوای با 9 تا بچه قد و نیم قد سر سیاه زمستون کجا بری؟؟؟





اینم از شاهکارای طبیعته دیگه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد