روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

خدایا منو ببخش!

یه روزی از روزها (دیروز) ما مثل همیشه تشریفمون رو بردیم دانشگاه.

این برادران حراست دانشگاهمون نمی دونم قرص روانگردان خورده بودن، خواب نما شده بودن، آجر خورده بود تو فرق سرشون، مورد الف و ب، هیچکدام  و...  الله اعلم؛ به همه چیز گیر می دادن.  به قول آقای برادر حراست: «آزادتون گذاشتیم پررو شدید!»

 

آخه حری*جون ما الان دوماهه که داریم با این تیپا میام یونی امروز چرا گیر شدید؟

 

یکی از دوستام چکمه پوشیده بود دیروز بهش گفته بودن اینا چیه پوشیدی؟

خب اونم میگه چکمه.

حری: دیگه نپوش. خیلی تابلو ست!

ما از این جمله (خیلی تابلوست) چی برداشت می کنیم؟

 

1) دلت بسوزه من چکمه دارم تو نداری

2) چکمه های من چرم اصله

3) چکمه یکی از تابلوهای جدید راهنمایی رانندگیه

4) کور شود هر آن کس که نتوان دید

5) به فکر اون دسته از عزیزان متکدی باشید و دلشان را آب نکنید

6) مرگ بر د ی ک ت ا ت و ر

و...

این جمله واقعا ما رو کشته.  اصلا ما در بهت عجیبی فرو رفتیم نمی دونیم معنی این جمله یعنی چــــــــــــــــــــــــــــی؟

من از شما خواهش دارم، استدعا می کنم اگر  فهمیدید منو بی خبری نذارید. جمع کثیری از خواهران و برادران ولایتمدار دانشگاه ما منتظر جوابهای پر مهر شما عزیزان خواننده هستن.  به قول شاعر گرانمایه:

در حیرتم در حیرتم ای مه جبین         فکری بکن، حرفی بزن ما رو ببین  

 



حالا از این حرفا که بگذریم نمی دونم من چه گناهی کردم که خدا اینجوری حالمو می گیره.  یه استادی داریم قلقلیه و سرخ و سفید و آبیه یه دستخط داره هوا می ره...

خطش تو آفتاب که چه عرض کنم تو مهتاب راه میره. بعد فکر کنید این جناب با خط بسیار بسیار زیباشون 17 صفحه نا قابل دادن به من تا براشون تایپ کنم! جان من خطشو ببینید:

 

من هزار بار از درگاه ایزد منان طلب بخشش و مغفرت کردم.

یا ارحم الراحمین! دیگه از این غلطا نمی کنم.   خدایا خودت دیگه...آره دیگه... همون... (با خدا بودم. خودش می دونه )

 



پاورقی:

حری مخفف حراست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد