روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

به یک عدد شوهر نیازمندیم!

من بعد از یه عالمه درس و بدبختی و گرفتاری که هنوز تموم نشدن گفتم بیام یه تک پا آپ کنم!

آخه مسئله بغرنجی پیش اومد که اومدم تا یه فکری واسه خودم بکنم.

 

این مجلس  ما هم مثل شهربازی می مونه به جای اینکه توش واسه مملکت چند تا تصمیم درست بگیرن می رن اونجا بازی می کنن!  

نمی دونم از دهن کدام فلان فلان شده دراومده  که: یه سهم 20 درصدی بدن  به داوطلبای «متاهل» کنکور کارشناسی ارشد. توجه کنید متاهل.

 

یه نفری واسه خنده یه چیزی پرونده بقیه جدی گرفتن. دیدن دورهمی داره خوش می گذره گفتن: کی به کیه بریم تصویبش کنیم.

یعنی من تا الان داشتم به اون یه «نفر» فحش می دادم.

 

آخه برادر من تو نمی گی این مجردای بدبخت چکار کنن! می خوای آمار ازدواج رو ببری بالا یه کار دیگه کن چرا اینقدر در حق این مجردای بدبخت اجحاف می کنی؟

 

 

 والده  مکرمه می فرمایند: تو چرا حرص می خوری. حالا کو تا تو بخوای کنکور کارشناسی ارشد بدی.

 میگم مادر من!  تو مملکت ما که هیچ چیز حساب و کتاب نداره. خدا رو چه دیدی  شاید پس فردا همین آقای محترم دوباره بیاد تو مجلس بگه: 40 درصد سهم برای داوطلبای بچه دار! من باید ازالان به فکر باشم یا نه؟

 

یکی از هم کلاسی های من تازه عقد کرده. درست موقعی که من داشتم می زدم تو سر خودم واسه تحقیق و امتحان و هزار کوفت دیگه این خانوم محترم شب بله برون با خواهر شوهر جدیدشون مسابقه رقص عربی گذاشته بودن!! (این مسابقه عین حقیقته)   حالا من دارم اینجا موهای سرمو می کنم فکر درسم اون خانوم اونجا داره با آهنگ عربی قر میاد. 20 درصد سهم رو هم داره واسه خودش.

شما بگین آخه این انصافه؟

 

چی؟ منم برم شوهر کنم؟ اینم فکر خوبیه. من هم اکنون اعلام می کنم:

توجه ...توجه

 به یک عدد شوهر جهت قبولی در کنکور کارشناسی ارشد نیازمندیم! ترجیحا آقای داماد هم داوطلب کارشناسی ارشد باشند تا با یک تیر دو نشان بزنیم.

اصلا شاید به درد هم خوردیم و تا آخر عمر به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کردیم. قصه ما به سر رسید غلاغه به خونش نرسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد