روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

درس بال

اینجانب که اینجا نشسته داره چرت و پرت می گه یعنی من، خب؟... امتحان داره در حد همین جام جهانی... یکی نیست بگه دختر از خشم و عذاب اون استادت بترس یه ذره متحول شو!استرس حالیم که نیست. اعتماد به نفسو گذاشتم بغل دستم می گم حالا وقت دارم و از این حرفا.عینک  جون به جونم کنن شب امتحانیم. از خود راضیاز این تیریپای خرخونی هیچوقت خوشم نمیومده. نیشخند


یعنی دیروز برنامه من دقیقا این بود:

ساعت ۴:۳۰: با مراسم افتتاحیه جام جهانی در خدمتتون هستیم... بله

ساعت۴:۳۱: اگر نیروی گرانشی زمین ناگهان قطع شود...

ساعت ۴:۳۲: در گروه A تیمهای مکزیک، آفریقای جنوبی،....

ساعت 4:45: و لایب نیتس یکی از برجسته ترین دانشمندان آن عصر...

ساعت 5:30: توانست در این دوره از رقابتها شرکت کنه و حتی مدعی قهرمانی هم باشه...

ساعت 6: توضیح اینکه روح و ماده چگونه بر یکدیگر تاثیر می گذاشتند...

ساعت 6:30: می تونه با این بازی ثابت کنه که آمادگی لازم رو برای جام جهانی داره

ساعت 7:08 : گللللللللللللللللل......... هورا

جزوه به هوا پرتاپ میشه... dancing

نه آفساید بود... گل مردود اعلام میشه... منتظر

جزوه رو فرق سر بنده فرود میاد... (الان یاد کارتونای تام و جری نیفتادید آیا؟)whistling

 

پ.ن: آخ جووووووووووون امروز اولین امتحان رو  دادیم. یه چهار واحدی.... نیشخند

پ.ن: خدایا کی دوم تیر می رسه؟؟؟praying

در راستای پست قبل من شغل آیندمو انتخاب کردم می خوام کتاب اسم تالیف کنم.از خود راضی پیشنهاداتون عالی بود!

اینو گفته بودم که داداش 4 ساله دوستم به جای ندا به من میگه مداد؟! خنده

وای خواهر! نیمه دوم آرژانتین و نیجریه شروع شد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد