روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

من آمده ام وای وای

نمی دونم این چه صیغه ایه که سالروز تولد رو جشن می گیرن؟ کلا این بنی بشر قاطی داره اساسی. بابا IQ یه سال داری به مردنت نزدیک می شی. انگار نه انگار، تولد تولد تولدت مبارک راه می ندازن د بزن و برقص!  جالبیش اینکه همه جای دنیا هم این مدلیه حتی تو دارقوزآباد علیا!چشمک 


با این تفاسیر من که نمی تونم ادعا کنم تولدم واسم مهم نیست چون باید همرنگ جماعت شم!! امروز هم مثلا حرفا تولدمونه. البته من اصلا اصلا یادم نبود تا اینکه دو، سه روز پیش خانوم والده به ما گفت حالا که داری می ری بیرون خرید یه کادوی تولد هم واسه خودت بگیر (تو رو خدا سیستم کادو گرفتن تو خونه ما رو دارید؟) بعد من هم تازه فهمیدم تولدمهwhistling (و البته اون پسر همسایه طبقه بالایی مون بود که از اول تیر واسه جمعه روز شماری می کرد!!!! من نبودم که.دروغگو)

به هر حال یه سال هم از این عمرمون گذشت و این حرفا...

****

حالا!!

این پسرخاله ورپریده ما تازگی ها کلاس آیین نامه رانندگی ثبت نام کرده واسه من حیثیت نذاشته. اومده ازم می پرسه هنگام رانندگی در هوای مه آلود چه کار باید کرد؟ منو میگی انگار شماره شناسنامه اوباما رو ازم پرسیدن عین این گیجا یه خورده فکر کردم گفتم: خب باید مواظب باشیم. چشمامون خوب باز کنیم!! می دونید چی گفت؟ گفت: کدوم احمقی به تو گواهی نامه داده؟ ها؟ حالا اون حماقت کرده داده تو چرا گرفتی؟؟؟  تو کلاس هم افسر تا اومده بشون گفته شرط اول رانندگی آدم بودنه. واقعا توصیه ی به جا و منطقی ای بود!!

****

یه دوست عزیزی که خودش می دونه کیه ما رو حسابی غافلگیریدن (یعنی غافل گیر کردن) اینو به مناسب تولدم درست کردن:  

دستت درد نکنه فرزندم اجرت با آقا!!

****

این کامی هنوز درست نشده نمی دونید با چه مکافاتی آپ کردم. به حق این روز میلاد (میلاد خودم) دعا کنید درست شه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد