روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

شمسی


امروز سالروز تولد زنده یاد فرهاد مهراد هستش. خواننده ای که من واقعا سبکش رو دوست دارم محال با شنیدنشون تحت تاثیر قرار نگیرم. مطمئنم تا حالا هیچ بنی بشری نتونسته رو دستش بلند بشه.

حتما می دونید که آهنگای فرهاد عاشقانه و از این بساطا نیست منم از همینش خوشم میاد.

آهنگ آینه یکی ازبهتریناشه که من خیلی دوست دارم.

می‌بینم صورتمو تو آینه،
با لبی خسته می‌پرسم از خودم:
این غریبه کیه؟ از من چی می‌خواد؟
اون به من یا من به اون خیره شدم؟

باورم نمیشه هر چی می بینم،
چشامو یه لحظه رو هم می ذارم،
به خودم می‌گم که این صورتکه،
می‌تونم از صورتم ورش دارم!

می‌کشم دستمو روی صورتم،
هر چی باید بدونم دستم می‌گه،
منو توی آینه نشون می‌ده،
می‌گه: این تویی، نه هیچ کس دیگه!

جای پاهای تموم قصه‌ها،
رنگ غربت تو تموم لحظه‌ها،
مونده روی صورتت تا بدونی
حالا امروز چی ازت مونده به جا!

*

آینه می‌گه: تو همونی که یه روز
می‌خواستی خورشیدو با دست بگیری،
ولی امروز شهر شب خونه‌ت شده،
داری بی‌صدا تو قلبت می‌میری!

می‌شکنم آینه رو تا دوباره
نخواد از گذشته‌ها حرف بزنه!
آینه می‌شکنه هزار تیکه می‌شه،
اما باز تو هر تیکه‌ش عکس منه!

عکسا با دهن‌کجی بهم می‌گن:
چشم امید و ببُر از آسمون!
روزا با هم دیگه فرقی ندارن،
بوی کهنگی می‌دن تموم‌شون!

یه جور دیگه دوستش دارم   روحش شاد

*****

در راستای نظر سنجی پست قبل:

 ۶ نفر گفتن خورشید* ۵ نفر گفتن بارون*  ۳ نفر گفتن برف* ۲ نفر گفتن نسیم * ۲ نفر گفتن تگرگ* خان داداش هم گفت زلزله اما بعد دید که زلزله تو گزینه ها نیست، گفت خاک، که یه ربطی داشته باشه نمی دونست معنی خوبی داره
 جوابا:

ابر= لجباز     بارون= پاک و مهربون    برف= کسل و خوابالو       خورشید= آرامش بخش، صبور، دانا

طوفان= شیطون، عجول           تگرگ= بداخلاق، بد زبون          خاک= شیرین زبون، متین 

گِل= جذاب، هوس انگیز              مه= مرموز، مشکوک              نسیم= دوست داشتنی، بی قرار

غبار= غیر قابل پیشبینی

قربونتون برم مقسی از جوابا. با این اوصاف می تونید منو شمسی صدا کنید. در خدمتم

****

ب.ن: صلوات دوم رو بلندتر بفرستتتتتتتتتتتتت امتحانامون تموم شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد