روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

:|

شلام دوس جونیا خوبید؟دلم واستون تنگولیده بود یه عالمه بووووووس  بوووووووس بوووووووس

   من چند روزی حالم خوب نبود   آقایی دو روز پیش رفت سربازی      

 آخه ما با هم می خواستیم این کلبه عشقمون رو آپ کنیم  من یه هفته ست دارم گریه می کنم به مامانم الکی گفتم من از امتحان دین و زندگی می ترسم    نمی دونه به خاطر آقاییه  دیگه شبا نمی دونم باید با کی اس بازی کنم؟  کی بهم بگه خانومی جیزقول بلا خوشجل من؟     خیلی سخته    اگه مثل منو آقایی عاشق باشید می فهمید چی می گم.  تازه بچم سرما هم خورده بود  سریازیش افتاده بندر عباسای خدا هوای اونجا رو گرم کن آقایی سردش نشه   

 راستی دوس جونیا ولنتاین هم نزدیکه ها  جیغغغغغغغغغ جیغغغغغغغغغ    من و دوستم رفتیم برای آقایی یه تی شرت خیلی خوشجل نایس خریدمبا یه خرس کوچولوی که یه قلب دستشه خیلی کیوته.   حتی این کادوم از اونی که روز مرد براش گرفتم خیلی قشنگتره   هوراااااهورااااااا  آقایی قول داده هر جوری شده واسه ولنتاین یه هفته مرخصی بگیره بریم بیرون  از الان دارم لحظه شماری می کنم

آخرین باری که همو دیدیم با هم رفتیم کافه گل و بلبل و سنبل    خیلی غم انگیز بود از چشمای خوشجل معلوم بود دلش برام تنگ میشهولی آقایی خیلی دلداریم داد  خیلی عاچقشم  تازه اسم بچه هامون رو انتخاب کردیم    

 

  

اینم چند تا شعر تقدیم به عچقم که دلم براش کوچولو شده و همه عاشقای دنیا

 

 

از آن آهی که آید از درونم

همه دانند هستم عاشقی زار

اگر عاشق شدن دارد گناهی

گنه کارم گنه کارم گنه کار

 

قسم خورده بودیم قسم خورده بودیم با هم بمانیم

قسم خورده بودیم با هم بمیریم

به جان خودم و خودت، قسم خورده بودیم

قسم خورده بودیم با هم بمانیم

 

 

می رسد روزی که...

می رسد روزی که فریاد وفا را سر کنی

می رسد روزی که احساس مرا باور کنی

 

کاشکی یه روز با هم دیگه سوار قایق می شدیم

دور از نگاه آدما هردومون عاشق می شدیم

کاشکی یه ماهی قشنگ برای ما فال می گرفت

برامون فرشته ها یواشکی بال می گرفت (یعنی چی؟)

 

 

دیگه من باید برم واسه امتحانم بخونم    نظر بدینا.   تو رو خدا 

دوستون دارم از اینجا تا آسمون دوستای خوشجلم

 

 

نوشته شده توسط ***جوجوی خوشگل جینگول لالا*** در ساعت ۳:۲۵---  2473 نفرعاشقن




پ.ن: هنوزم از این وبلاگای این مدلی پیدا میشه آیا؟ داریم هنوز؟ میشه همچین چیزی؟ هست؟

ب.ن ساعت ۲۳:۴۵:  دوستانِ جان. بابا من ندام. مدل نوشتنم هم عوض نشده. اینا هم که این بالا نوشتم کشکه کشک. خواستم بگم ما با کسایی که بلاگستان رو خز می کنن مخالفیم. یه وبلاگ خز این شکلی میتونه باشه از نظر من. ادبیات لوس، کلمه به کلمه آیکون و شکلک، شعرای عشقولانه عهد قلقلی میرزا و حتی روزمرگی هایی که واسه هیچ مخاطبی جذاب نیست و... جدی نگیرید خواهشا.  با تشکر (سر انگشتام پینه بست از بس دنبال شکلک و اسمایلی گشتم شما رو با مشکلات بلاگستان آشنا کنم خواهر من برادر من!)

(ب.ن: دوستان! آقا طلبیده یه چند روزی دارم میرم طهران! {ببین منو طهران، نه تهران! } از سه شنبه شب نیستم تا وقتی خدا بگه بس، اون موقع بر می گردم!) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد