روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

مرسی دقت

اینقدر توی این حوزه جغرافیایی، از شمال محدود به دریای مازندران، از جنوب محدود به آب های نیلگون خلیج همیشه فارس، از شرق به افغانستان و پاکستان، از غرب به عراق و ترکیه، همه چیز رو نظمه، همه چیز دقیقه، همه چیز رو حساب کتابه، همه چیز رو رواله که به ساعت گرینویچ گفتیم بزن گاراژ داداش. اینقدر که خدا میگه بس! نظمتون ما رو کشته! بیخیال. مدیونه هر کسی غیر از این فکر کنه، (میگی نه؟ بیام با شلنگ سیاه و کبودت کنم؟ جرات داری تکذیب کن.)

همراه اول اسمس داده: مشترک گرامی بسته هدیه پیامک رایگان درون شبکه همراه اول برای شما تا تاریخ 6/12/91 ساعت 8:36:31 اعتبار دارد!

یعنی این ثانیه بشه 32 دیگه اعتبار نداره. بشه 33 دیگه هیچی، بشه 34 اصلا فکرش هم نکن، بشه 35 که مصادفه با کون فیکون. واقعا چه جوری انتظار دارید بشه 36؟ 37؟ با من اصلا حرف نزن.

فکر کردید کم الکیه؟! از الان بهمون گفتن تا اون زمان واسش برنامه ریزی بکنیم. می دونید یعنی چی؟

حالا هی کفر بگیم. حالا هی بد بگیم. این همــــــــــه نظم و دقت شما کجا دیدید؟ نه، کجا دیدید؟ نه، واقعا می خوام بدونم کجا دیدید؟

 

ج.ن: آی آی آی از این روزا... یه چیزایی هست که دوست داری تو خیابون یا تو همین وبلاگت بنویسی اما شک نداری که میان همه رو با هم گِل میگیرن. میگم همه چیز خوبه ولی شما بخون همه چیز بده.

 

ب.ن: عارضم به حضورتون که برید ادامه مطلب نامه عاشقانه دوست پسرمون به ما رو ببینید! آدم کیف می کنه.






رضا پسر یکی از هنر آموزای کلاس خیاطیه که می رم. 9 سالشه. شدم هم زبونش! شب، عادل توی نود تفسیر فوتبال می کنه صبحش ما تو کلاس خیاطی! همه رو تو کلاس استقلالی کردیم. کم مونده فرم بذاریم عضو بگیریم! این نامه رو هم خودش نوشته بچه. باور کنید نه من کمکش کردم نه مامانش! (من واقعا واسه آینده پسرا نگرانم!)

شما خودتون تاکید ایشون بر کلمه دوست رو ببینید دیگه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد