روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

خوبت شد؟

من غلط کنم پشت سر همراه اول حرف بزنم، من غلط کنم حرف زیادی بزنم، من غلط کنم  پشت سر مردم حرف دربیارم... لامصبا چرا آخه سیم کارتم سوخت؟؟

 از امروز صبح ساعت 7 که به ملکوت اعلا پیوسته تـــــــا همین الان احساس می کنم حس غربت تمام ماهیت وجودیمو تسخیر کرده!! (حالا نیست که پشت سر هم بهم زنگ میزدن و اس می دادن. تو کل هفته همش 7 تا اسمس داشتم که دوتاش اشتباه بوده، دوتاش هم ماله همین همراه اول! [من چقده طفلکیم آخه])

تازه سامی یوسف (استعاره از گوشیم) هم قاطی کرده سیم کارت سالم هم که توش میذارم بازم کار نمی کنه. هیچی دیگه همچین آهشون گرفته که ببین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد