روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

ابر و باد و مه و خورشید و فلک همگی در کارند شک نکن.

با تشکر از همه دوستایی که با سرچ چنین عبارت هایی به وبلاگ ما رسیدن:

ندا   (قسم به اسم پر برکت خودم)

ابر بارون برف خورشید طوفان مه  (سیل زلزله آتش فشان شهاب سنگ. تعارف نکن بگو. تو که همه رو گفتی)

دختر سنگین و رنگین (آفرین آفرین. منظورش منم)

زندگی همچنان باقیست (خدایی ملت بیکاری داریم)

زندگی یک برگ درخت (و ملتی بیکارتر)

سوژه های شب قدر امسال (اینو کجای دلم بذارم واقعا؟)

شعر دعا مسافر

شوهر نیازمندیم (بمیرم کمبود امکانات چه می کنه با آدم :|)

عاشق یک راننده اتوبوس (آآآآآآآآآه ای خدای قورباغه های وحشی :|)

عاشقی سیری چند (موافقم)

غازقولنج (واقعا دارم فکر می کنم غازقولنج چه نقش پررنگی تو زندگیم داره)

مدل پالتو خیلی قشنگ (یاد ندارم راجع به پالتو چیزی نوشته باشم. نوشتم؟)

من کدومم؟ نسیم

منو چی میبینی؟ ابر.برف.طوفان

ن ساعت (ها؟)

دل تنگ سیری چند (اینم موافقم)

دیدی که بخشیدمت (خدا رو شکر وبلاگ ما در جهت رفع کدورت ها و نشاندن بذر مهر و محبت و عشق در دلهای شما عزیزان موثر بوده و نقشی هر چند کوچک ایفا نموده.)

نظر سنجی من کدومم (تو کدومی؟)

نوحه یا الله (خیلی دوست داشتم قیافه این دوستمون بعد از باز کردن وبلاگم رو می دیدم)

هفده شهریور، روز ننگ تو (همچنین قیافه این دوستمون)

نوشته های گروس عبدالمالک (خدایا این مخاطبای فرهیخته رو زیاد کن)

یه روز رفته بودم (میگم ملت بیکاری داریم میگید نه. به خدا دیگه نمی دونسته چی سرچ کنه الکی واسه خودش اینو زده. عزیزم این نت لامصب رو بذار کنار. تشخیص من اینه که شما رو ببندن به تخت)

ابسردکن یوروپ ( زیبا، جادار، مطمئن. بهترین هدیه به مناسبت روز مادر و روز معلم)

اسب در ذهنت چه رنگیه (اینا کارای توئه ها مهندس. تو این سوال رو از من پرسیدی. پاسخگو باش!)

این چه غلطی بود؟ (دوست عزیز شما باید خونسردیت رو حفظ می کردی دوباره بر می گشتی گوگل می نوشتی: داروی آرام بخش)

برگ درخت می ریزه

به رویاهات فکر کن (فکر کن. حتما فکر کن)

چرا دستام سرد میشن (کم خونی داری. قرص آهن بخور)

خر کردن مشتری (جوووووون؟)

خرمشهر آبادان اهواز مسجد

pmc مخفف چیه؟ (مخفف "پس ممد، کبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟" [داره از کبری می پرسه: پس ممد کو کبری؟ چرا تنها داری میای؟ نکنه طلاق گرفتید و بچه هاتون شدن بچه های طلاق؟ فکر عاقبتشو کردید؟ آخه ممد 1357 تا سکه از کجا بیاره بده به تو؟])

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد