روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

خدا شاهده شنونده باید عاقل باشه.

خدا شاهده به ولای علی یه مدته که این عبارت «خدا شاهده» افتاده رو زبونم که خدا بگه بس! (خدا بگه بس رو که یادتونه؟) خدا شاهده دوتا جمله که حرف می زنم نیم کیلوش خدا شاهده ست خدا شاهده! خدا شاهده الان هم که نشستم دارم تایپ می کنم می بینم انگشتام هم دارن میرن سمت نوشتن خدا شاهده. خلاصه بعد از نمازاتون، وقتی میرید امامزاده، وقتی دارید به درگاه ایزد منان استغاثه می کنید شما رو به حق این رجب المرجب یه دعایی هم بکنید کسایی که از این مرضا دارن شفا پیدا کنن. خدا شاهده جبران می کنم. خدا شاهده میام تو جشن عقد همتون بالا سرتون قند می سابم. «عروس رفته گل بچینه» رو هم خودم میام میگم براتون خدا شاهده.

خدا شاهده از وقتی من یادم میاد تو خونه ما، نماز قضا شده اما اخبار قضا نشده. قشنگ برنامه روزانه ما اینه که به محض این که چشممون میفته به تی وی و رادیو به صورت کاملا ناخودآگاه سرچ کنیم بین کانالا ببینیم کدومشون اخبار داره. این ژنش هم موروثیه. همین دیروز یه خرده بهش فکر کردم عمق فاجعه رو تازه درک کردم. خدا شاهده برنامه ما هر روز همینه:

ساعت  13:15= اخبار ورزشی

ساعت 14= اخبار شبکه یک

ساعت 16:45= اخبار استان

ساعت 17= بــ*ــی بــ*ــی ســ*ــی

ساعت 20= اخبار علمی – فرهنگی کانال چهار

ساعت 20:30= 20:30

ساعت 21= اخبار سراسری

ساعت 21:30= اتـ*ـاق خـــ*ــبـ*ر

ساعت 22= اخبار شبانگاهی

ساعت 22:30= اخبار سراسری شبکه دو

لابه لای همه این زمانا هم برا تفنن و رفع خستگی یــ*ورو نــ*ــیــ*ــوز :|

ساعت 11 هم تی وی خاموش میشه می شینیم تو کانون گرم خانواده هر چی دیده و شنیدیم خودمون تحلیل می کنیم. (آیکون شنونده باید عاقل باشه) خدا شاهده اگه این تحلیل آخر شب رو نریم خوابمون نمی بره. خدا شاهده می دونم سنگینی بار این فاجعه رو. :|

 

ب.ن: با سلام و درود به روح خستگی ناپذیر دوستان خاله زنک عزیز که با همت بی دریغشون با دادن پیام هایی مبنی بر «کنکور رو چه کار کردی؟»، در 24 ساعت شبانه روز حماسه ای عظیم آفریدند. خدا شاهده یکی از همکلاسی های دانشگام اس داده چه کار کردی؟ من قبل از دادن هرگونه پاسخی داشتم دو ساعت تمام فکر می کردم قیافه این دوستمون دقیقا چه شکلی بود.  :|

 

به فروردینی: خیلی ناراحت شدم از اینکه دیگه نمی نویسی رفیق قدیمی. من تازه دیدم :(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد