روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

mosafer-9891.blogfa.com


وبلاگ جان سلام دلم برات خیلی تنگولیده. با اینکه هنوز نیم ساعت نیست که ازت دورم. :| :( یکی نیست به من بگه آخه لامصب نظرای اونور رو چرا تاییدی کردی؟ حالا کی می تونه بیاد تایید کنه اون همه ابراز علاقه و عشق مخاطبان رو؟! :|

آقایی که زحمت تخته کردن بـ*ـلا*گفا رو کشیدی (چه سریع ستاره رفت وسط حروفش نشست! تف بر تو روزگار سگ صفت!) بی زحمت این کامنتای ما رو سریع یه تایید بزن.

وبلاگ جان اون یه ماه و اندی که خودم از خودت دور بودم اینقدر سخت نبود که الان! می بینی چه خوار و خفیف شدیم؟ می بینی این زندگی دو روزه دنیا با ما چه می کنه؟

جل و پلاس رو جمع کردیم اومدیم اینجا. می بینیم به به، به به، چه قشنگه! چه قشنگه! من از بین این همه قالب تاپ کدوم رو انتخاب کنم؟! :|

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد