روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

Cry Silent

من از اون آدمام که به شدت معتقدم موسیقی ای که به روحیه آدم بخوره همیشه و همیشه حال آدمو خوب میکنه. غمگین و خوشحال بودن فرقی نداره ولی باور دارم درست انتخاب کردن موسیقی روح آدمو یه جورایی شیشه ای و بلوری می کنه.

من با همین موسیقی حالی رو تجربه کردم که قشنگ فهمیدم حال خوب یعنی چی. انقدر که دوست داشتم حال همه رو خوب کنم و همه رو با تجربه خودم شریک کنم. اگه می خواید شبای بعد یه جور قشنگ با خدا کانکت بشید و شب بیدار بمونید، اگه به این بیداری ها اعتقاد دارید و فکر می کنید بعضی وقتا هر کاری می کنید بازم به دلتون نمی شینه و وصل نمی شید منتظر کسی نباشید! خودتون باید برید سراغ حال خوب. جا و مکانش اصلا مهم نیست خودتون باید یه گوشه دنج برای خودتون درست کنید. این رو دانلود کنید و با هندزفری گوش بدید، بدون توجه به ذره ای صدای اضافه و آدما تو گوشه دنجتون حرفاتون رو به خدا بزنید؛ حالا هر جور که دوست دارید یا با دعا خوندن یا با قرآن خوندن یا حرف زدن تو دل ِ خودتون با زبون ساده. اگه مثل من فکر می کنید توصیه می کنم بذارید این موسیقی تم اصلی خلوتتون باشه و باهاش روحتون رو تا خودش پرواز بدید. 

پ.ن: به قول امیر ِ پل چوبی، عشق یعنی حالِت خوب باشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد