روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

نمی خواد رنگ کنی!

ن تا حالا تو زندگیم موهامو رنگ نکردم. یعنی هیچوقت به فکرش نیفتاده بودم چون از رنگ موهام راضی بودم و همیشه دوسش داشتم. فکر کرده بودم از ته بزنم یا مثلا انقدر بذارم بلند شه که نشه جمعش کرد ولی رنگ نه. یه روز گفتم بذار رنگ کنم ببینم چه جوری میشه. هیچی هم نمی دونستم از رنگ کردن. رفتم خودم برای خودم اطلاعات جمع کردم (انگار می خوام منابع کنکور دکتری رو جمع کنم!). خلاصه بعد از کلی بالا و پایین تو اینترنت تازه فهمیدم رنگ بلوند که خودش به 463 دسته تقسیم میشه بماند، بلوند تیره هم خودش به 725 قسم تقسیم میشه هم بماند، رنگ بلوند تیره تنباکویی هم (جان من این اسما رو از کجا میارن؟) خودش انواعی داره!! یعنی کتاب احسن التقاسیم ِ* خدا بیامرز مَقدَسی و دفتر نت برداری کریستف کلمب هم انقدر تقسیمات نداشتن که اینا دارن! بعد دیگه کلی به معلوماتم اضافه شد و اطلاعات کسب کردم و فهمیدم بلوند تنباکویی روشن با کنفی روشن چه فرقی دارن که البته به شرفم قسم هیچ فرقی با هم ندارن!!! آخه چرا؟؟ لامصبا چرا؟؟ وقتی اسماشون رو سرچ می کردم برای جفتشون این خانومه رو با این موهای افشون میاورد. حالا نمی دونم این خانومه دخترخالشونه، دختر عمشونه، دختر همسایشونه؟ کیه اصلا. همه جا بود عکسش. خلاصه منم گفتم برم همون بلوند تیره نمی دونم چی چی رو بیارم با زیتونی روشن قاطی کنم بزنم ببینم چی میشه! هیچی. خدا نصیب نکنه مثلا اومدم رنگ کنم تمام انگشتا و ناخونا و دست و آرنج و بازو و صورت و پیشونی و گوش و چش و چار رو رنگ کردم الا موهام!! :| اصلا نمی دونستم که چه جوریه؟ بعد که رنگ رو گذاشتم آبا قطع شدن!! :| بعد از یکی دو ساعت که رفتم با کلی بدبختی از ته کتری و آب تصفیه کن آب جمع کردم سرمو بشورم می بینم اصلا موهام فرقی نکرده فقط یه اپسیلون روشنتر شده! :| در این حده که چون خودم خبر دارم رنگ کردم تازه ذره بین هم میذارم معلومه رنگش فرق کرده! :| جا داره بگم ما الان همونی بودیم که هستیم؛ با همون موهای قهوه ای روشن که مال خودم بود. :|

اصلا من خودم دیدم خدا خودش داشت از بالا اشاره میکرد میگفت عزیزم نمی خواد رنگ کنی!



* یه کتاب جغرافیایی- تاریخی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد