روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

مَردم! فقط می دونم که من بچه خوبی هستم (نقطه)

نیـ.ـما مسـ.ـیحا یه حرف خیلی قشنگی میزنه که فحوای* کلامش اینه: «که مَردم! هر آهنگی ارزش شنیدن نداره. بیخودی گوشتون رو با آهنگای چرند پر نکنید. چون بد سلیقه و بد عادت میشید.» دیدم بنده خدا راست میگه و من از اون موقع دیگه یه دونه آهنگ هم از نیـ.ـما مسـ.ـیحا گوش ندادم!! :"

 

* کلمات و ترکیبات تازه: مردم! فحوی (fahva) یعنی معنی سخن. حالا دیگه چرا به جای معنی سخن گفتم فحوی برای اینه که یه چیزی گفته باشم تا معنیش رو به شما هم بگم تا بار آموزشی وبلاگم بره بالا! یعنی فقط و فقط برای ریا! :"

(حالا نه این که من بلد باشم. من فقط املاش رو می دونستم رفتم سر فرهنگ معین قشنگ گشتم هم به املاش مطمئن شدم هم یه کلمه جدید آموختم. لازمه بگم من بــچه خـوبی هسـتم؟ :")

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد