روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

شایعه سازی نکنید لطفا!


مامانم و خالم و دخترخالم پر شور و حرارت یه ظرفی گذاشته بودن جلوشون و داشتن تحلیل و تفسیر میکردن این ظرف مخصوصه چیه.(انگار داشتن اورانیوم غنی میکردن!) منم طبق معمول که هر جا میرم باید این جزوه های ننه مرده رو با خودم خِرکِش کنم، کله ام تا بیخ تو جزوه بدبخت بود. یه دفعه با همون لوکیشن برگشتم گفتم برای آش و سوپ هم خوبه. بعد دیگه صدای نشنیدم! اول فکر کردم کر شدم ولی بعد که سرمو آوردم بالا دیدم خاله و مامان و دختر خالم زل زدن به من انگار که گفتم مثلا باردارم!! یه نگاهی به ظرفه کردم و همچنان که نگاه ها روم بود تو دلم گفتم یعنی نمیشه توی این سوپ یا آش خورد؟؟ دختر خالم در حالی که با پشت چشم نازک کردن سرشو میگردوند سمت مامان اینا گفت این ظرف فقط مناسب خوردن دسرایی مثل ژله ست. بعد هم فغان احسن و شادی مامان و خالم بلند شد و کلی بهش طیب طیب الله و احسن بارک الله گفتن. (یعنی همیشه خدا از بچگی اینو میزدن تو سر من و همیشه به من میگفتن از این یاد بگیر! یه بار که 5 سالمون بود و داشتیم خاله بازی می کردیم، قرار شد مامان من مثلا بیاد خونه ما دوتا مهمونی، رفت خونه اون، کلی به به و چه چه کرد که چه دختر مرتبی همه چیز سر جای خودشه اما وقتی اومد خونه من، خونه من علاوه بر  اینکه تو طرح بود و سگ صاحبشو گم می کرد، خودمم به جای میزبانی داشتم با یه اسباب بازی ور میرفتم و دل و روده اش رو درمیاوردم که ببینم توش چیه! بعد دیگه اون پروسه ی "یاد بگیرا" از همون موقع ها شروع شد! :| ) داشتم میگفتم منم که این وضعیت رو دیدم سرمو دوباره برگردوندم تو جزوه و با خودم گفتم اصلا دونستن انواع ظرفا به چه درد میخوره؟ همین که بدونم انواع آجرا کدومن و ویژگی هاشون چیه خدمت بزرگی به زندگی آیندم و شوهر آینده عزیزم کردم! پس فردا پرسید آجر قلمدونی و آجر چارکه چیه جلوش کلی رو سفید میشم! اصلا بچه هامو بگو نمیگن رگ چینی تو آجرکاری یعنی چی؟ تازه وقتی هم شوهر و بچه هام غذا نخوردن و ازش ایراد گرفتن و منم خواستم دعواشون کنم می دونم با آجر باهاشون چه کارشون کنم! حالا اینا بشینن تا صبح بحث کنن این واسه ژله خوبه اون واسه سالاد!

چی؟ من و حسودی؟ آجر و روح می دونید چیه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد