روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

حرکات موزون پاپ کورنی!

این شد که یه روز ما وصف ورزش زومبا رو شنیدیم و کفش کتونی به پا کردیم که بریم و به حول و قوه الهی آبادش کنیم! (اصلا به روی خودتون نیارید که ورزش باید ما رو آباد کنه!) خلاصه که دو جلسه رفتم، می بینم چقدر ازش خوشم اومده و به همه آبادگران توصیه می کنم امتحانش کنن. اولین جلسه که رفته بودم خب زیاد با حرکات آشنایی نداشتم تنها کاری که از دستم برمیومد این بود که عین فنر بپرم بالا و پایین و ورجه و وورجه کنم! یاد 4 سال پیشم افتادم که یه روز با دوستای دانشگاه تصمیم گرفتیم بریم ایروبیک. جلسه های اول که ما واقعا موجبات شادی و خنده رو برای اهالی باشگاه رقم زدیم که اجر همگیمون ایشالا با آقا باشه و دست تک تکمون به ضریح برسه! :" اون اولا می رفتیم ردیف آخر وایمیسادیم و سعی می کردیم با بقیه هماهنگ بشیم یه دفعه عین دومینو ساغر تعادلشو از دست میداد می خورد به من، من می خوردم به ژاله، ژاله می خورد به لاله، لاله می خورد به سطل آشغالی سالن، خود سطله یه طرف میرفت، آشغالاش یه سمت، در ِ سطل آشغالی هم می رفت و می رفت و می رفت جلوی پای مربی که داشت حرکت V (وی) میرفت و یه دور هم با مربی هماهنگ میشد و بعد هم بعد از چرخش فراوان وایمیساد زمین! یک دفعه مربی به همراه تمام سالن هماهنگ برمیگشتن سمت ما در ردیف آخر و ما جای این که شرم زده باشیم نیشامون تا بنا گوش باز بود! ژاله هم طبق معمول بساط مسخره بازیش به راه بود و با عذرهای بدتر از گناهش مردم نمی دونستن بخندن یا عصبانی باشن که نظم رو ریختیم به هم! بعد دیگه گذشت و کم کم یاد گرفتیم و به من به شخصه حتی تو خوابگاه هم ولش نکردم.

پ.ن: حالا جا داره که بگم دیگه وقتشه با ایروبیک خداحافظی داشته باشیم و بریم تو کار حرکات موزون پاپ کورنی (دیدید ذرت تو قابلمه چه جوری انرژیشو تخلیه میکنه و تبدیل به پاپ کورن میشه؟!) و از این به بعد با مساعدت یک عدد زومبا جفت پا بریم توی دهن روزمرگی ها زندگی!

سوژه مرتبط با پست مربی جدیدمون هستن که انقدر خوشحال و خجسته اند که یه دفعه وسط انجام حرکات با رقص و بشکن و بالا بنداز میره عینک آفتابیشو میزنه و ادامه حرکات رو با عینک میره تا به بچه ها جَو بده! :))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد