روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

کی منو مجبور کرد ادامه تحصیل بدم؟

ترم گذشته و ما با انگیزه هرچه ناتمام تر درس خوندیم (وقتی پس از ادامه تحصیل کار نیست شما میخواید انگیزه باشه؟) یعنی ده ها بار تو فورجه ها و امتحانا از خودم پرسیدم کی تو رو مجبور کرده ادامه تحصیل بدی؟  همش به این نتیجه ارزشمند می رسیدم که: خودت بیچاره! نمره های گل و بلبلمون هم یکی پس از دیگری اومدن. من که خودم نمره هامو دیدم کلا هنگ بودم.  عکسش رو براتون میذارم خواهشی دارم اینه که بیماران قلبی، مادران باردار، از دیدن نمره های ما جدا خودداری کنن. بقیه دوستان هم جانب احتیاط رو رعایت کنن و یه شربت لیوان آب قند کنار دستشون حتما باشه! من واقعا تضمین نمی کنم که کسی سنکپ نکنه :/    +

من از همین جا هرگونه ارتکاب به خرخونی رو تکذیب می کنم اینا همه شایعه ست پشت سر من در اومده اینا تماما دسیسه های شیطان بزرگ آمریکاست! تنگ نظرانی که چشم ندارن ببینن من دارم زندگی میکنم  و با اصرار هر چه تمام تر می خوان منو از زندگی واقعی دور کنن هلم بدن در منجلاب درس!  و قاطعانه میگم من همش با روش های ارعاب و تهدید درس خوندم . هی افکار پلید شیطانی میگن بیا برو دکترای بدون آزمون. اما من عمرا برم. حالا دکتراهای رشته من چه خیری دیدن که من می خوام ببینم؟ اصلا من گول این حرفا رو نمی خورم تا آخرین قطره خون از آرمان ها و اهدافم دفاع می کنم! :/   

من یاد روزایی میفتم که واسه کنکور ارشد میخوندم. اون موقع ها من از هر حربه ای استفاده می کردم تا آدم باشم و درس بخونم و انقدر بازیگوشی نکنم. انواع و اقسام متدها و روش ها رو روی خودم امتحان کردم. مثلا میومدم یه سری نُت تو گوشیم می نوشتم مبنی بر درس خوندن و میذاشتم بک گراند گوشیم تا همیشه جلو چشمم باشه که یادم باشه زبونم لال یه کنکوری هم دارم!  :/ (من به عنوان دانشجو آینده ساز واقعا برای آینده کشورم نگرانم!) اینا نمونه هاییه:  (من واقعا متاسفم!)

روش ارعاب: 

 

روش تحقیر: 

  

 

روش خر کردن: 

روش زبان خوش با مجرم: 

 

     

و با همه این ها باز هم به همون سوال ارزشمند میرسم که کی منو مجبور کرد ادامه تحصیل بدم؟  :/

پ.ن:  یعنی خودتون شاهد اشتیاق من به درس خوندن هستید دیگه؟ :/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد