روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

روزایی که تو بلاگ می نوشتم- یعنی فقط آدم جو گیر نشه

همون طور که وبلاگ قبلیم نتیجه یه جو گیری مزمن بود، اینجا هم به همون بساط دچار شد و من یه شب جو زده، تاکید می کنم جو زده، تصمیم گرفتم اینجا هم از خودم دُر و گوهر پخچ و پلا کنم تا خدای ناکرده، خدای ناکرده کسی از در افشانی های من بی نصیب نمونه! (شهشهشه :))) )

در نتیجه اومدم تند تند فرم ثبت نام رو پر کردم و منتظر شدم ایمیلش برام بیاد تا ادامه بدم بقیه روند ثبت نام رو، ولی بعد کاشف به عمل اومد که بنده میلمو اشتباه وارد کرده بودم. اون میل بدبخت رفت واسه یکی دیگه!
بعد اومدم و تند تند یه فرم جدید باز کردم و ادامه ثبت نام و شاید باورتون نشه ولی این بار هم میل دوم رو اشتباه وارد کردم!! (یعنی عاشق این دقت و تمرکر خودمم!)
تا اینکه برای سوم بار آخرین ایمیل بدبخت رو که توی بساط و دست و بالم بود رو برای ثبت نام وارد کردم تا دیگه این درست دراومد. اصلا کم مونده بود برم ایمیل بسازم تا بتونم ثبت نام کنم :|
فکر کنم دیگه با این اشتباهات من همه براشون یکی یه دور ایمیل ثبت نام رفت! برید ایملاتونو چک کنید ببیند از بلاگ براتون ایمیل نیومده؟!! اگه احیانا دیدید، اون میل بدبخت منه اشتباهی رسیده به شما!! شهشهشه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد