روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

 یه روز داشتم بهش می گفتم جو بلاگستان برای زوج ها خیلی جالب شده. وبلاگای زیادی هستن که با اسم مستعار می نویسن و خاطرات قشنگ دو نفرشون رو می گن. بعد براش مثال زدم مثل وبلاگ پیچ و مهره. بعد فلسفه وبلاگشون و انتخاب این اسم رو براش گفتم و خوشش اومد. بعد بهش گفتم دوست خودمم با توجه به رشته خودشو نامزدش از اصطلاحات تخصصی رشتشون استفاده کردن و برای وبلاگشون اسم گذاشتن. تا اسم وبلاگشون رو گفتم. گفت چه با کلاس! می بینی؟ از رشته هم شانس نیاوردیم! اگه من بخوام مطابق رشته ام که عمرانه اسم بذارم باید بذارم فرقون و کلنگ!! :) خندیدم و گفتم: نمیشه باید مکمل هم باشن. فرقون و کلنگ هر کدوم به تنهایی کار خودشون رو انجام میدن. گفت: خب میذارم بُتُن و آرماتور! :) کلی هم در مورد آرماتور توضیح داد که چیه و من یادم نمونده. بعد در قالب همون شوخی گفت تو می خوای بتن باشی یا آرماتور؟! که منم گفتم آرماتور چون با کلاس تره!! تو هم می تونی منو آری صدا کنی! :)) یعنی هر وقت اسم وبلاگا رو می بینم یاد این موضوع میفتم و خندم میگیره. انقدر که شبش بهش پیام دادم اون کلمه چی بود؟ آر چی چی؟؟!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد