روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

چه به روزت اومد واقعا؟

هه. بلاگفا بازم خرابه! واقعا ملتو چی فرض کردن؟ 

چند هفته پیش بلاگفا رو باز کردم تا بیام یه پست خیلی مهم و اضطراری بنویسم که ای مخاطبین گرانقدر کدوماتون رشته شهرسازی می خونید و استاد "ش" رو میشانسید؟ (الان فقط حرف اول اسمشو آوردم ولی اونجا قصدم بود کامل بنویسم و سراغش رو بگیرم چون استاد نسبتا سرشناسیه)  به کمک استاد برای پایان نامه احتیاج داشتم و به فکرم رسیده بود از طریق وبلاگ بدبختم پیداش کنم بلکه وبلاگم یه ذره جنبه علمی - آموزشی هم داشته باشه! که دیدیم این بلاگفای خاک بر سر قصد نداره میزکار رو باز کنه و هرچقدر تلاش کردم فایده ای در برنداشت. تا اینکه از طریق دانشگاهی که استاد توش تدریس میکرد ایمیل استاد رو یافتم و در عین نا امیدی بهش میل زدم و در عین ناباوری سریع جواب داد و و در عین ناباورتری (!) قرار مصاحبه نهاد و مصاحبه من انجام شد! یعنی تا حالا انقدر از خراب بودن بلاگفا سود نبرده بودم و ایضا ذوق نکرده بودم! بعد از مصاحبه اومدم باز توی بلاگفا بنویسم خیت خیت، دیدی به درد نخوردی و خرابیت سودمندتر بود تا درست بودنت؟، که بازم میز کار رو باز نکرد برام! :| کلا به این نتیجه رسیدم  که بودن و نبودن بلاگفا یکسانه! البته اگه کلا نباشه، به نظر من سنگین تر و بهتره! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد