روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

خوشا به فرنگی ها و توت هاشون!

این آقای دکتر روانپزشک تو برنامه صد برگ یه چیز جالبی می گفت. می گفت برای داشتن بدن سالم تر بهتره بیشتر از محصولات منطقه زندگیمون مصرف کنیم. 

من از شما می پرسم آیا این انصافه میوه منطقه ما انگور باشه در حالی که من اصلا دوست ندارم؟ 

من ازشما می پرسم خدایا، آیا نمیشد من ساوه به دنیا بیام یا زاهدان  یا شمال یا حتی مشهد؟؟؟ 

ساوه  و  انارش؟ زاهدان و انبه اش؟ شمال  و مرکباتش؟ مشهد رو واسه این گفتم "حتی" چون حاضر بودم حتی محصول منطقه مون خربزه باشه تا انگور  آیا انصافه آب شدن دل من؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 16:28 http://yasna1389.blog.ir

واقعا چطور انگور دوست نداری!؟

بیا شمال مرکبات بزن بر بدن!!

دوست ندارم
وای همینو بگو. من دلم نارنگی میخواد با پرتقال البته از اون ترش خوشمزه ها. هعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد