روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

اجازه بدید لینکتون کنم!

امروز رفته بودم یکی لینکم کنه ... چیزه یعنی رفته بودم لینک بشم... یعنی رفته بودم پیش یه خانومی برای پایان نامم که لینکم کنه به یه استادی تا وقتی که لینک شدم بهش ، یه سری اطلاعات در رابطه با موضوعم در  اختیارم بذاره. بعد تکه کلام این خانومه لینک و مشتقات لینک بود! انقدر گفت لینکت می کنم که آخر صحبتامون احساس می کردم باید مرورگر موس رو ببرم روش کلیک کنم تا صفحه مورد نظرم باز بشه!!

خدای نکرده این تکه کلامش روی من که تاثیری نداشته؟! ها؟ 


نظرات 2 + ارسال نظر
Mohammad یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 14:09 http://razeeshgh.blogsky.com

با حال بود به منم سر بزن

شقایق دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 16:23 http://yasna1389.blog.ir

آدم یاد اون قدیما میفتاد که همه درخواست تبادل لینک میکردن!!
با اجازه لینک شدین و این صحبتا!!
یادش بخیر

آره یادته؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد