روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

اشکال های اساتید خود را به ما بسپارید!

یه بار اومدم اینجا نوشتم موقع پایان نامه نویسی از یه مولفی یه غلط درآوردم و خیلی هم خوشحال و خر کیف بودم از این کارم بعد فهمیدم  در واقع اون مولفه خیلی هم مولف نبوده و کتابش منبع معتبر رفرنس دهی نیست. اما مگه من کم آوردم؟ استاد "ش" که گفتم استاد بزرگیه و معروف هم هست؟؟ بگید خب؟ خب نداره!! از اون اشکال در آوردم اونم یه اشکال چرب و نرم!!  و کاملا موثق ! اصلا این جوری اشکال درآوردنا حال میده. حریف باید قَدَر باشه!! حالا یکی نیست به من بگه تو همونی نبودی که خودتو می کشتی تا بری باهاش مصاحبه کنی؟ حالا از اشکال درآوردنت از جناب استاد "ش" شادمانی؟؟ 

پ.ن: هنوزم خوشحالم!! بله پررو هم هستم!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد