روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

من و اسمس های اشتباهی همچنان!

یکی اشتباهی مسیج داده بود که: امروز نمیای سرکشی برای سد؟ ساعت ۱۸:۳۰ منتظر باشیم؟

میخواستم بهش بگم. حالا من امروز نمیام. اما تو حقوق کارگرا رو بده. ده میلیارد منم واریز کن به این شماره حساب. 

بعد فکر کردم بگه ده میلیارد چیه بابا؟ من بیست میلیارد میریزم برات .‌بعد با یه اسمس ناقابل زندگیم از این رو به اون رو بشه! 

پ.ن: توهم زدنش که اشکال نداره، داره؟


پ.ن: بهم میگه این اسمسای اشتباهی چقدر برات جالبن! میگم آخه هر کدوم یه داستان و یه زندگی ای با خودشون دارن. حدس زدن داستان زندگی آدما برام جالبه.

نظرات 2 + ارسال نظر
ایران دخت چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 17:47 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

ویرگول پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 00:23 http://theComma.blogsky.com

یه کتاب بنویسیم «از اس ام اس های اشتباهی»:دی

چرا من این کامنتو ندیده بودم؟
آی بفروشه آی بفروشه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد