روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

همه رو گم کردم. خیلی ها هم دیگه نمی نویسن.

هر وقت میرم بلاگفا دلم میگیره. میرم که ببینم از بین دوستام کی آپ کرده. کی هنوز هم هست. به ندرت وبلاگی آپ میشه. راستش وبلاگ بلاگفای خودمو هم دوست ندارم. یعنی همینجوری در همین حد بمونه بهتره. وقتی میرم اونجا انگار دارم توی یه کوچه ای قدم میزنم که همه خونه هاش به خاطر جنگ خالی شده. 


قبلا وقتی صفحه وبلاگ دوستان رو باز می کردم تا آخر صفحه اولش، آپدیت بچه ها در حد دقیقه و ساعت بود اما الان تا آخر صفحه اول  تا 97 روز پیش هم کسی دیگه توی وبلاگش ننوشته. 

اون 33 روز پیش هم خودمم 

نظرات 5 + ارسال نظر
ویرگول چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 00:55 http://thecomma.blogsky.com

مهاجرت نکردن جایی؟

تا اون جایی که میدونم دیگه نمی نویسن. حداقل دوستای صمیمیم توی اینستان ولی خب خودت بهتر میدونی وبلاگ یه حال و هوای دیگه داره.

ویرگول چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 23:09 http://thecomma.blogsky.com

اینستا خیلی جای چرتیه واسه یه بلاگر:|فیسبوک قابل هضم تر بود!

البته خیلی ها رو دیدم که همون شیوه وبلاگ نویسیشون رو توی ایسنتا ادامه دادن موفق هم هستن.
از اون اول هم با فیس بوک ارتباط برقرار نکردم.

تارا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 11:09

تقصیر مسئولین بلاگفاست :(
منم دلم برای اون حال و هوای بلاگفا تنگ شده :(

واقعا. لعنت بهشون.
ولی تارا وبلاگ بلاگفام اصلا حس خوب بهم نمیده دیگه. نمی دونم چرا. اینجا خیلی راحت ترم. انگار جو صمیمیه.

zizigolo پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 21:28 http://tanhaaasargardan.mihanblog.com/

دیگه خیلی ها وبلاگ نمینویسن

من خودم الان بعد از ماها به وبلاگم سر زدم و یکم مرتبش کردم

بلوگفا هم که کلا قاطی کرده هرچی سعی کردم پست بزارم نشد

دیگه بنظرم باید برای همیشه باهاش خداحافظی کنم کم کم

اون که پاک دیگه قاطی کرده! من که واقعا به احترام خاطراتم متوقف کردم نوشتن توی اونجا رو.

شقایق دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 18:00 http://yasna1389.blog.ir

وای ندا دقیقا!!
اصلا انگار همه گم شدن!
اصلا حس نوشتن رفته انگار!! همش تقصیر این شبکه های اجتماعیه که وبلاگا انقدر خلوت شدن!! بلاگفا هم که انقدر بداخلاقی کرد که همه کوچ کردن!! بی تربیت!

حالا نه اینکه من خودم ثابت میام و مینویسم بقیه نمیان!!

چقدر قدیم خوب بود شقایق. تا دلم میگرفت میومدم وبلاگم. تمام دنیامون وبلاگستان بود. بلاگفا کم مقصر نبود.
بنویس خانوم بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد