روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

با تو به رویا رسید خواب پریشون من

دیروز یکی از روزای خوب زندگیم بود. ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بودن که تا آخرش حالم خوب باشه.

پ.ن: بهشت من و پردیس بهار من همینجاست.


 سلام گل به تو ای گل نشونم / لیلا (این آهنگ بی نظیره. با این آهنگ نوشتم. پیشنهاد ویژه برای شاد شدن)



بک گراند وایبرمه. مجبورش کردم اونم همینو بذاره بک گراندمون. 


نظرات 2 + ارسال نظر
تارا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 11:07

چه بک گراند قشنگی دارین :)
آفرین


متشکر. بک گراند دست ساز، برای شما هم پیشنهاد می شود

شقایق دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 17:56 http://yasna1389.blog.ir

خدا واسه هم حفظتون کنه!!

ندا من داشتم بقیه ی این آهنگو همینجور واسه خودم میخوندم!!

فداااااااات عزیززززم
دیدی چه شاده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد