روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

آخه تو چقدر دختری دختر!

وسایل خاله بازی بچه گیمو گذاشتم جلوش و خوشحال بازی کرد اما بلند شد و وسایل موندن وسط اتاق. گیره رنگی ها مو دادم باهاش بازی کرد اما رفت سراغ لیوان قلموها و مداد رنگی ها و همه رو رها کرد روی میز. چشمش افتاد به کاشی هام. با خوشحالی با کاشی های کوچولو بازی کرد اما خسته شد و رفت سراغ جعبه کرم مرطوب کننده. همه دست و بال و سر و صورتش رو کرد کرم اما جعبه کرم رو وسط اتاق ولش کرد و با خوشحالی رفت سراغ دوربینم. چرب و چیلی داد دستم گفت عمی (عمه) ازم عکس بیگیر. بعد خودش جای اینکه روبروی لنز وایسه میومد پیش من و توی کادربندی مشارکت می کرد و ما از در و دیوار عکس می گرفتیم!  بعد چون تمام زندگی و تحقیقاتم توی دوربین بدبخت بود، دوربین رو یواشکی گذاشتم بالای کمد. دیگه چشمش افتاد به لاکای ناخون. یکیشون رو ورداشت و براش درشو باز کردم و سرش گرم شد. نه خسته شد، نه ولش کرد نه دیگه تا آخرین لحظه ای که خونمون بودن رفت سراغ چیز دیگه. لاک نارنجی دستش بود، توی خونه آواز می خوند و با رقص می رفت که واسه داداشش لاک بزنه!


آدر.ینا با خنده هاش، شیطنتاش و خوشروییش دوپینگ روزام بود 

مرسی شیرین زبون


پ.ن: لاکه خشک شده بود. 1000 بار هم برای من لاک زد!


نظرات 3 + ارسال نظر
خلیل جمعه 6 آذر 1394 ساعت 23:03 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام

سلام

ویرگول شنبه 7 آذر 1394 ساعت 16:10 http://thecomma.blogsky.com

دقیقا تاقبل اینکه خط آخر رو بخونم منتظر بودم با لاک یه چیزیو منهدم کرده باشه:)))))

البته خودش زد خودشو منهدم کرد. یه مقدار از لاکه خشک شده بود روی فرچه دیگه کرد تو دهنش و آخر سر تر و تمیز تحویل داد!!

شقایق دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 17:27 http://yasna1389.blog.ir

سلام

وای ندا همش داشتم فکر میکردم چرا ننوشتی با لاک کل خونه رو لاکی کرد!! تا اینکه خط آخرو خوندم!!
میگم این دختر همینجور به وسایلت دست میزد و پخش و پلا میکرد تو کاملا خونسرد بودی!؟

وای خودمم گفتم الان واسه همه شبهه ایجاد میشه.
باور کن خونسرد بودم. وقتی رفتن 4 ساعت فقط داشتم جمع و جور می کردم و با خودم عهد می بستم بچه دار نشم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد