روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

دلم آش می خواد!

بسیار واضح و مبرهنه که دارم بازیگوشی میکنم.  77  قلم کار ریخته رو سرم. الانه که مغزم عین تام توی تام و جری درش باز بشه دود بپاچه بیرون!  اما هی خر درون جفتک میندازه.میگه بسه بسسسه... حاضرم همین الان بشینم سبزی پاک کنم اما پایان نامه نه! ساعت 6 باید برم همدان محضر استاد با کارای آماده تحویل اما هنوز توی حالت کارای ناآماده تحویل موندن!!  

من چرا انقدر خوشحالم؟؟ رفرنسامو عمه ام میخواد درست کنه؟؟ خب بچه بتمرگ تمومش کن!!

تنهای تنهای تنهای تنهاااام 

همچنان تو فاز پرو بازی و کرگدن بازی ام. گور بابای آبغوره هام.

پ.ن: این پست شد عین آش شله قلم کار! 

نظرات 3 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 02:16 http://pll.blogsky.con

سلام خسته نباشید
من پست ها رو یه نگاهی انداختم خوبه قشنگ می نویسید
چیزه پیحج اینستاگرام تون هم رفتما
باورم نمیشد ؛ عکسهاتون واقعا عالی هستن
دنبالتون میکنم اونجا

سلام ممنون. خیلی لطف دارید شما.

خلیل سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 21:37 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام

خسته نباشید.

ممنون :)

zizigolo پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 14:58 http://www.tanhaaasargardan.mihanblog.com

سلام بابا ندا جون الگو من تو پایان نامه نوشتن تویی

دیگه خسته نشو قوی و محکم برو جلو که منم کم میارم خخخ

عزیزی. نه دیگه خستگی درکار نیست. الان فقط دفاع مونده که اونم به خوبی برگزار میشه کم نیاری هاااا. تو می تونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد