روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

دیگه دوستت ندارم دیگه دوستت ندارم!!!

دیگه نمی تونم مثل قبل اینستاگرام رو دوست داشته باشم. اونجا خوب بود تا زمانی که توش نامحرم نبود. منظورم از نامحرم هم اتاقی ها و هم خوابگاهی های قدیمم هستن. نه اینکه بد باشن ولی هر چیزی که می خوام بذارم و بنویسم حتی اگه با خودم بگم به کسی ربطی نداره اما نگران عکس العملاشونم واسه همین راحت نیستم دیگه. خودشون اتفاقی پیدام کردن. اصلا راه نداره بلاکشون کنم! چند تا از بچه های هم دانشگاهی کارشناسیم هم پیدام کرده بودن و من سریع بلاکشون کردم. با شناختی که ازشون دارم می دونم الان کلی پشت سرم حرف زدن. یه دلیل خیلی شخصی هم هست که نمی خوام پرایوت کنم. اینه که یواش یواش باید بیخیال اونجا بشم. هر کس که باید آدرس وبلاگم رو داشته باشه داره. خدا رو شکر از روز اول که وبلاگ نوشتم به احدی از آشناها نگفتم وبلاگ دارم چه برسه بخوام آدرس بدم. خلاصه اگه احیانا هم کسی هست از آشناها که داره خاموش منو میخونه بدونه و آگاه باشه که من اصلا راضی نیستم. دیگه خودش میمونه و وجدان خودش! والا!

دو روز دیگه هم اینستا مثل فیس بوک و وایبر و واتس آپ بین مردم جو گیر ایران از مد میفته و میذارنش کنار.  همین الانش هم خیلی ها رفتن کانال تلگرام زدن. پس همون بهتر که عکسای زندگیمو اینجا ضمیمه کنم. 


ب.ن: به خانم ویرگول: ویرگول تو کجا رفتی من نبودم؟ اگه هنوز منو می خونی یه خبری از خودت بهم بده لطفا.

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 11:26 http://sunray.blogsky.com/

بالای وبلاگت بزرگ بنویس: هر آشنایی وبلاگم را بخواند خر است

پیشنهاد به جایی بود!

بهاره دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 01:43

خواننده خاموش میباشم. خواستم اعلام حضور کنم :p

مرسی از اعلام حضور و روشن شدنت عزیزم

شقایق یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 13:01 http://yasna1389.blog.ir

ندا چقدر خوبه که من بعد مدتها اومدم دارم کل وبلاگاو از زمانی که نخوندم میخونم!! دقیقا کم بودنت تو اینستاگرام واسم سوال شده بود!!

عزیزمی توووووو.
خب گل دختر ازم می پرسیدی می گفتم
اینجا واقعا راحت ترم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد