روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

هم رنگ بک گراند

* فعلا باید استفاده کرد از روزهای استراحت. بعد که ریست شدی اون موقع میریم هی تمرین می کنیم برای دفاع 24م.




*چقدر بدم میاد از این شبکه های اجتماعی. هر جا میری فقط شده فحش و اهانت یا چاپلوسی های مسخره. چه خوبه محیط وبلاگ نویسی هنوز برام پاکه. چه خوبه 99 درصد نخاله های شبکه اجتماعی وبلاگ نمی نویسن و توی این فضاها نیستن.

نظرات 2 + ارسال نظر
گلابتون دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 22:58 http://golabat00n.blogsky.com/

وای دقیقا!!! تو وبلاگ نویسا درصد افراد باسواد و تحصیل کرده و مودب خیلی بیشتره ماشاالله چشمشون نکنم! منم اینو خیلی دوس دارم
پ.ن: گفتم که دلتون نخواد!!! کاری نداره عزیزم... خواستی بگو بگم چجوری آماده ش میکنم... فعلا خوابم یکم!!!

آره تازه هیچکدوم از اراذل و اوباش اصلا حال ندارن بخوان اکانت وبلاگ داشته باشن. دسترسی به اینستا و تلگرام حتی فیس بوک هم نه، خیلی براشون راحت شده.
به افتخار خودمون
ای جونم. آره واقعا دوست دارم یاد بگیرم. وقتم آزاد شد حتما حتما دستورشو ازت میگریم ممنووون

آیدا سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 13:07 http://heseporteghali.blogsky.com

دقیقا واسه همینه که من وبلاگمو با هیچ کودوم از شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ... عوض نمی کنم.

کاملا کار خوبیه. منم خیلی خوشحالم که تا حالا عضو هیچ گروهی نه توی وایبر بودم نه واتس آپ نه تلگرام و کلا هیچی. یه اینستا بود که اونم از چشمم افتاد
عشق است وبلاگامون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد