روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

جاپن!

* یه شب داشتیم با خانوم والده اخبار ورزشی گوش می دادیم همون موقع که تیم امید ایران با ژاپن بازی داشت و ایران 3 بر صفر باخت.  (اصلا یاد ندارم برده باشه!) یهو به مامانم گفتم کاش من ژاپن به دنیا میومدم. کشورشون خیلی خوبه. آدمای مودب، کاری، با حیا، با اخلاق. اصلا معلوم نیست دینشون چیه ولی خیلی پایبند اصولن. یه کشور پیشرفته و مردم متحد. بعد هم آه کشیدم. این گذشت  و فقط مامانم میدونست تا اینکه پسرخالم بعد از چند روز گفت خواب دیدم از ژاپن برات دعوت نامه اومده که بری یه شرکت معتبر کار کنی و کلی می خوانت (دل به دل راه داره!)
هیچی دیگه از همون موقع چشم دوختم به در کی میان منو ببرن


انیمه «باد بر می خیزد» یه انیمیشن ژاپنیه غم انگیزه مخصوص بزرگ سالان، که با دیدنش میشه فهمید مردمش واسه پیشرفت کشورشون چقدر سعی می کنن. کلا بقیه کارای کارگردانش «میازاکی» عالین.

پ.ن: هر وقت رفتم ژاپن سوغاتی واسه همه تخمه ژاپنی میارم (هرچند خودشون اصلا نمی دونن تخمه ژاپنی چیه و نمی دونم چرا اسمش ژاپنیه. همین که تخمه چینی نیست باز جای شکرش باقیه!)

* امروز بین وسایل خیلی قدیمی این نقاشی رو پیدا کردم. اینو رفیق فاب بچگیم نیلوفر کشیده بود برام. کلی داغون و چروک شده. انقدر حس خوب داد که تصمیم گرفتم در آینده تلاش کنم خودم دوباره بکشمش. (هییییچ سر رشته ای از نقاشی هم ندارم و فقط پررو ام!)

نظرات 4 + ارسال نظر
گلابتون سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 19:47 http://golabat00n.blogsky.com/

سیلام!من یه مدت طولانی همچین حسی رو نسبت به کره جنوبی داشتم... ولی بعد خوب شدم!!!کنجکاو شدم فرصتی پیدا کردم این انیمیشن ها رو ببینم!
اون یخمه ها شنیدم اسمشون "یابانی" یا همچین چیزی بوده! کلا ربطی به ژاپن نداره!!!
نقاشیه هم خوشگله... من عاشق نقاشیم! موفق باشییی

کره جنوبی داره به سرعت پیشرفت میکنه و جهانی میشه. توی مدت کوتاه خیلی ترقی کرد.
من سایت خیلی خوب برای دانلود انیمیشن سراغ دارم
جدی؟ حالا چرا شده ژاپنی خدا می دونه
مررررسی

بریدا جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 13:40 http://brida.blogsky.com/

انیمیشن کرود رو دیدی؟ محشره:)))
اینقده دوسش دارم:)

نه ندیدم. مرسی معرفی. تو اولین فرصت می بینم

بهاره دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 00:49

واقعا چرا من عکر میوردم نقاشیت خوبه؟؟ انقد هنرمندی که فکر میکردم نقاشیت هم مث بقیه هنر هات عالیه. البته هنوزم شک دارم سر رشته ای ازش نداشته باشی :p

توهم بوده چون
مرسی عزیزم. می دونی بچه بودم نقاشیم خوب بود. استعدادشو داشتم خانوادم اجازه ندادن ادامه بدم. اینه که در همون حد موند و رشدی نکرد. شاید در آینده دنبالش رو بگیرم.

Nazanin maryam جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 22:33 http://oxizheen.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد