روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

من و باغ اسرار آمیزم

برای کسی که اول راه نقاشیه بهترین کار اینه که چه کار کنه؟ اینه که یکی دیگه براش نقاشی بکشه و اونم رنگ کنه!



قبلا توی اینستاگرامم گفته بودم این نقاشی ها مال کتاب سکرت گاردنه. هدف ناشر این بوده که این کتاب برای بچه ها منتشر بشه اما این جقله های ورپریده استقبال نمیکنن  و در عوض بزرگسالا توجهشون جلب میشه. خلاصه تبدیل میشه به کتاب رنگ آمیزی بزرگ سالان. توی ایران هم کتابش گیر نمیاد. من  خودم چند تا از نقاشی هاشو تو گوگل سرچ کردم پرینت گرفتم و خودم کتابش رو برای خودم درست کردم.
یکی از بچه ها هم پرسیده بود رنگ کردنش چه فایده ای داره؟ که من میگم بسیارتااااا رنگ کردنش حال میده. حداقل برای چند ساعت هم شده سرمون رو  از گوشی و لپ تاپ میاریم بیرون. بعد از رنگ آمیزی هم میشه قابشون کرد. برای تمرین نقاشی و یاد گرفتن چیدمان رنگ هم به درد می خوره. از طرح هاشم میشه الهام گرفت.

نظرات 6 + ارسال نظر
حبیب چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 18:06 http://www.nicecoder.blogsky.com

Hi Neda,

Most of the women may have their own secret garden book, I guess. Using some colorful spools, like those of shown at the header image of the blog, they can paint the cloths. If you enjoy such painting, you will not be in trouble - "what should I wear noooow?" - when you are invited some where. Have you tried that?

Suddenly, I decided to write in eng. :|
So, this comment may be a sort of "Charand o Parand", too :)

یعنی الان من باید از این کامنت به قول خودتون مهندسی سردربیارم؟
زبون فارسی شیرین تر بودا!

جولیک پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 09:43 http://platelet.blog.ir

سکرت گاردن گروه موسیقی نبود؟
+تو چرا دفاع نمیکنیییی؟ من شیرینی میخواااامش

ااا دخترمون اومد. کجایی تو؟
چرا. سکرت گاردن موسیقی هم داریم ولی این کتاب کلا متفاوت از اون گروهه.
قرار بود چهارشنبه ای که گذشت دفاع کنم استادا وقت نداشتن افتاد 24م. اگه 20 بشم حتما شیرینی میدم

گلابتون پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 09:55 http://golabat00n.blogsky.com/

وای چه باحال!!! من هرجووووری که باشه از نقاشی و رنگ و همه ی اینا استقبال میکنم!!! ایول... خیلی خوبه!!! با قاب کردنش هم شدیییید موافقم... حتما قابش کن خیلی نازه!!!
.
من کلللا عشق فیلمم و از خدامه که یکی فیلم خوب خارجی معرفی کنه بهم چون چند وقته فیلم خوبو جالب ندیدم... حتما برام کامنت بذاری ذوق میکنم

پس حتما دست به کار شو و شروع کن. خیلییی خوبه تازه میخواستم چند تا طرح خوبشو رنگ آمیزی کنم یه ضلع دیوار اتاقمو کلا با اینا قاب کنم. اگه بشه خیلی رنگی رنگی میشه :)
حتما معرفی می کنم

بریدا پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 21:16 http://brida.blogsky.com/

نقاشی دوست داری؟ طراحیای منو دیدی؟

بسیاررر. حتما می بینم عزیزم

بهاره دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 00:52

دفه قبل که اینو تو اینستا معرفی کردی میخواستم پرینت بگیرم ولی یادم رفت. مرس که دوباره گذاشتی و یادم افتاد. خیلی خوبن از رنگاش انرژی میگیرم. البته تو خوب رنگامیزی کردی. قشنگیش بخاطر رنگاییه که ایتفاده کردی ^_^

خواهش می کنم خانوم.
آره حتما این کار رو کن برای تمدد اعصاب هم خوبه.
مرررسی

هادی چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 16:27

با کلی زحمت، سکرت گاردن رو پیدا کردم و حالا زور اصلی میمونه واسیه پرینت و رنگ کردن

خدا رو شکر حالا پیدا کردین. چرا حالا زور؟ با علاقه رنگ کنید تا آرامشی که از رنگ آمیزی می خواید بهتون منتقل کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد