روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

شنبه شب چطور می گذره؟

با بافتن دستبندی که یهو هوس کردی. بعد دلت می خواد برای ترکیب رنگش بمیری!






با کرگدنی که روی جلد پاک کن بود و تا شده بود اونور اما یهو دیدمش و گفتم: اِ!! یه کرگدن اینجاست! که می تونه کله اش رو برگردونه به این سمت و روبروی دوربین لبخند بزنه!


کرگردن یه موجود دوست داشتنیه واسه من. نمونه یه پوست کلفت مهربونه! همیشه به اطرافیانم میگم زندگی رو جدی نگیرید و کرگدن باشید!

بند و بساطامو ریختم و دارم تمرین می کنم برای یه کار جدید. اگه از نتیجه راضی بودم روند انجامشو میذارم اینجا.
نظرات 5 + ارسال نظر
سحر خانمممممممم شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 23:58 http://maloosak.69.mu

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
561651

خواهش می کنم قابل شما رو نداره ها! حالا که اصرار می کنید 500 هزار تومن!

گلابتون یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 10:35 http://golabat00n.blogsky.com/

چه ناز شده دستبندت!!! یه مدت به صورت یه ماشین تولیدی شبانه روز برا خودم میبافتم... یهو تبش پرید از سرم... ولی این خیلی خوبه آورین!
لایک به کرگدن!!!
.
سیمز بهترین بازی کامپیوتری بود برام همیشه!!!

مرررسییی. منم قبلا مدلای مختلف می بافتم ولی بیشتر به خاطر اون سه تا رنگ دلم خواست.
لایک

تارا یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 12:51

منم کرگدن میخوام :((

خود کردگدن یا پاک کن کرگدنی یا پوست کلفتی رو؟؟

تارا دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 16:07

ترجیحا همون پاک کنش رو

تارا جانم آدرست رو خصوصی برام بذار تا برات پاک کن کرگدنی بفرستم

جولیک سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 22:50 http://platelets.blog.ir

من کرگدن موخوام!
+آدرسمم درس کردم^-^

آفرین دختر خوب. این آدرس وبلاگت بود. حالا آدرس خونتون رو هم بذار تا کرگدنتو برات بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد