روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

پیشوازامون!

یعنی ایرانسل هنوز نفهمیده که منی که اصلا از سیم کارتم استفاده نمی کنم و الکی توی گوشیمه و تا حالا اصلااااا آهنگ پیشواز استفاده نکردم و کلا با آهنگ پیشواز همه جوره غریبه ام و هی دم به دقیقه پیام میده «پیشوازامون»،  نباید دیگه بس کنه؟؟  اه اه چقدرم لوس!   یعنی هر شب هرشب باید پیشوازاشو معرفی کنه؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
نگان یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 20:00 http://negan-1.blogsky.com

سلااااااام خخخخخخ راست میگی هااا
وبلاگت خیلی قشنگه ممنون میشم به منم سر بزنی!

فاطمه یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 22:03 http://donyayekoochakeman.blogfa.com

و چطوری باید بفهمه؟!

به نظر من باید کاربرای غیر فعالشون رو جدا کنن از اونایی که از خدمات استفاده می کنن. وقتی یه مشترکی 4-5 سال از آهنگ پیشواز استفاده نکرده باید از لیست شماره هایی که دائم بهش پیشواز رو معرفی می کنن بیاد بیرون.

فاطمه دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 13:01 http://donyayekoochakeman.blogfa.com

خوب البته ممکنه با این تبلیغات بعضی ها برگردند به دامن پرمهر ایرانسل!
در واقع یک ترفند قدیمی است که برای مشتری های قدیمی ناراضی بیشتر تبلیغ کن.

وای ایرانسل عاشقم شده!! من شک ندارم بهم نظر داره!
فکر کنم باید مکتوب کنم براشون که این ترفند روی این مشترکشون جواب نمیده!

بهاره چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 10:39

جالبه واسه من اصلا آهن پیشواز و تبلیغات نمیاد. چرا واقعا؟!!
سالها پیش یه کد فرستادم به یه شماره ای فکر کنم واسه اونه :-؟

واقعا؟؟؟ آقا رمز موفقیتتو بگو به ما هم. خسته شدم از این پیاما. فقط هم اصرار داره پیشوازاشو معرفی کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد