روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

ابرو کمون ریحان!

گهگاهی که میرم سراغ خنزر پنزرای دوران مدرسه ام یه چیزایی به چشمم میخوره که کلی خاطره بازی و اینا میشه. امروز هم کلی یاد دوران راهنماییم افتادم. (الان به جای راهنمایی چی گذاشتن؟ یعنی الان به یه بچه دبستانی بگی اون زمان که من اول راهنمایی بودم نمی فهمه منظور آدمو؟ الله! :|)

اصلا یه روزگاری بود بس بیخود!  کلاس سوم راهنمایی که بودم یه دوستی داشتم موقع هایی که نمی تونست نماز بخونه باز هم به خاطر کارت تشویقی با بقیه بچه ها میومد نماز جماعت و می خوند! در واقع الکی دولا و راست میشد! ما موقع قنوت، ربنا آتنا... می گفتیم اونم با خودش می خوند: «آتیش پاره، آتیش پاره دل منو بردی دوباره!» ما می رفتیم رکوع می گفتیم سبحان ربی العظیم بحمده اون می گفت: «ریحانه ریحانه ریحان. ابرو کمون ریحان و...» خلاصه من واقعا نمی دونم فردا روزی، خدا، موقع حساب و کتابش چطور می خواد درباره دوستم قضاوت کنه و خنده اش نگیره! من شخصا اون موقع فکر می کردم به خاطر این حرکت دوستم، خدا سوسکش می کنه! اما الان یه زندگی ای داره، بسی خوشبخت در همین حد بگم که شوهرش،  شاهزاده با اسب سفیده قصه ها رو سه بر صفر شکست داده و اصلا آقا یه چیزه همه چی تمومیه!





این جیگی پیگیلی ها رو هم همین دوستم برام درست کرده. انصافا بچه خوش ذوقی بود! و این که خودتون قضاوت کنید ما اون موقع سرمون با چی گرم بود و بچه های 12 -13 ساله الان به چی سر گرمن!

پ.ن: من خودمم فقط به خاطر اون تشویقی ها فقط ظهرا نماز می خوندم و بقیه نمازا هم اصلا.

پ.ن: ما در حال حاضر اصلا به سیستم فوق العاده غلط مدرسه ها کار نداریم توی تشویق کردن بچه ها به نماز خوندن. حالا فکر نکنید زمان ما اینجوری بود و الان همه چیز درست شده؟ خبر می رسه توی یه مدرسه ای معلم پرورشی بچه ها رو سر صف تشویق می کنه که بیان عروسکای باربی شون رو بندازن توی آتیش! :| ادامه ندم بهتره.

نظرات 6 + ارسال نظر
تارا دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 16:05

مورد داشتیم بچه های سال بالایی رو برده بودن تو قبر بخوابن یاد بگیرن مرده چجوری تو قبره و خدا ترس بشن. استرس داشتیم سال دیگه ما رو نبرن

وای یا خدااااا واقعا؟؟؟
به خدا اینا دیوانه ان!!

آنی دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 19:07 http://www.annie.blogfa.com


خدا سوسکش می کنه ؟؟؟؟ :)))))
عالی بود ینی :)))))))))

شوخی می کنی؟
ینی واقعا می گن عروسکاتونو بندازید توی آتیش؟ من یه عروسک داشتم. براش میمیردم دقیقا. الان فکر می کنم اگر بهم جام طلا هم میدادن نمی ذاشتم نازش کنن. اتیش که هیچی

برن بمیرن با این روش های تربیتی مسخره شون واقعا :/

منم برای کارت جایزه نماز می خوندم:))))


کاش شوخی بود. متاسفانه عکساش هم خودم دیدم که طفل معصوما صف کشیدن برن باربی ها رو بندازن تو بشکه آتیش
کامنت تارا رو بخون. از اینا همه چیز برمیاد!!!
همه مثل همیم

بریدا دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 20:44 http://brida.blogsky.com/

:دی این کارت جمع کردنه خیلی حال میده از این کارا زیاد کردم ولی واقعا نماز میخوندم:دی
یعنی الان باید روشمونو تغییر بدیم که مثه دوستت عاقبت بخیر شیم؟!!! :دی
از این دوست باحالا موخوام:)))

البته خب بیشتر از کارت جمع کردن باید نماز خوندنه حال بده که برای ما این اتفاق اون سالا پیش نیومد و بعدا لذت نماز خوندن رو درک کردیم
نه عزیزم. عاقبت بخیری به نماز نخوندن نیست جان دل.
آره دوست خوبی بود. هر چند شیطون. بچه بودیم دیگه.

جولیک دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 22:54 http://platelet.blog.ir

من فکر میکنم اگه در این مرز و بوم بچه دار شم بچه مو میفرستم جای دیگری درس بخونه:|
یه چیزایی از مدیرا و معلمای دوران تحصیلم دیده م....اوف!

جایی رو پیدا کردی بگو منم بچم رو بیارم بذارم اونجا.
همه خیلی چیزا دیدن.
دخترم آدرست رو اشتباه گذاشتی ها. باز می کنیم میگه همچین صفحه ای وجود نداره! خو مادر من قلبم باتری ایه.

آیدا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 11:14

دوستت چه شیطون بوده.
ولی بعضی روش هاشون خیلی مسخره است؛ آخه سوزوندن عروسک شد روش تشویق؟! یکی ممکنه به همین عروسکش وابسته باشه، ولی نمازم بخونه.

البته فقط شیطنتاش پیش ما بود. جلوی ناظما اصلا جرات نداشت!
والا. همینو بگو :|

بهاره چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 10:36

وااای خیلی باحال بوده این دوستت :)) یادش بخیر تو همه یادگاری ها و نامه ها قلب و تیر بود :)))
منم دوران راهنمایی فقط تو مدرسه نماز میخوندم به خاطر اینکه نیم ساعت از ساعت کلاس میرفت

حالا انقدر نقاشی برام کشیده توی دفترم پر قلب و چشم و ابرو!! جالبه که درکی هم از عشق نداشتیم!
همه همینن دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد