روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

دوستان یه سوال داشتم. کسی هست که در مورد اقامت توی کشور ژاپن اطلاعات داشته باشه؟ هر داده ای بهم کمک می کنه، از اقامت، مهاجرت، آموزش زبان، کار، تحصیل و...

آیا کسی رو می شناسید که اونجا زندگی کنه؟ 

در این زمینه اطلاعاتم ضعیفه. خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنید. پیشاپیش مرسی.

نظرات 18 + ارسال نظر
لبخند ماه جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 01:01 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

من شاگردی داشتم مادرش ژاپنی بود و تابستونا میرفتن توکیو پیش مامان بررگش. دسترسی بهش ندارم الان. شرمنده ات بانو

وای جدی؟ چه مورد خوبی بوده :) بازم مرسی و دشمنتون شرمنده

آیدا جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 11:51

منم اطلاعاتی ندارم.

بازم ممنون

ستاره جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 15:12

میخوای بری ژاپن ندا جان؟

هنوز معلوم نیست. دارم روش فکر می کنم.

گلابتون شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 11:32 http://golabat00n.blogsky.com/

جدی جدی داری میری؟؟؟

هنوز نرفتم اول باید اطلاعاتمو فول کنم. فعلا خیلی خامه.

آنی یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 00:58 http://www.annie.blogfa.com

والا من که نمی دونم ولی از این دفترهای مشاوره که کارهای مهاجرت رو می کنن می تونی کمک بگیری

مرسی عزیزم. پیشنهاد خیلی خوبی بود. به این دفاتر فکر نکرده بودم.

قندک میرزای مرحوم یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 09:47

سلام و درود فراروان بر دوست هم وبلاگی قدیمی. خوبی؟
حالا چرا جاپون؟

سلام و تشکرات ویژه. :)
یکی از امن ترین کشورها برای اقامت خانوم هاست. به ویژه اینکه خیلی پایبند اخلاقن. برای من امتیاز ویژه ایه.

قندک میرزا یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 09:51 http://khroosebimahall.blogfa.com

یادم رفت آدرس بذارم.شرمنده

دشمن شما شرمنده

شقایق یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 15:12 http://yasna1389.blog.ir

اگه از کره جنوبی اطلاعات میخواستی یکی از دوستام بود که میتونست کمکت کنه! اون خودش دوستایی هم داره که کره هستن!! و بودن!
ازش میپرسم ببینم در مورد ژاپن اطلاعاتی داره یا دوستایی داره که بتونن کمک کنن یا نه!

راست می گی؟ الهی من قربونت برم. اگه این کار رو بکنی خیلی ممنون میشم. اتفاقا به کره هم میشه فکر کرد. من الان فعلا فقط خصوصیات اخلاقی مردم رو در نظر گرفتم. می دونم ژاپنی ها خیلی با وجدانن، نظم دارن، بی اخلاقی بینشون نیست و امنیت کشورشون خیلی بالاست به علاوه اینکه خیلی هم پیشرفته هستن. اما از اینکه آیا مهاجر پذیرن یا چقدر تسهیلات هست برای مهاجر کننده ها چیزی نمی دونم. اگه کره شرایط بهتری داشته باشه خب مسلما اونو انتخاب می کنم.

شقایق دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 13:45 http://yasna1389.blog.ir

دیروز ازش در مورد ژاپن پرسیدم خودش اطلاعاتی نداشت، اما چندتا سایت برام فرستاد که در مورد ژاپن و اینا بود گفت از اونجاها میتونه اطلاعات بگیره، حالا برات میفرستم!!
ولی گفت اگه از چین و کره اطلاعات بخوای میتونه کمکت کنه!!
اتفاقا اونم میگه امنیت تو کره واسه خانما خیلی بالاست!!

ممنون. ممنون ممنون عزیزم.
شقایق گلی برای کامنت خصوصی می تونی بری قسمت تماس با من ستون سمت چپ

بادبادک دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 15:07

کامنت قبلیم انگار نرسیده عزیزم. متاسفانه اطلاعاتی ندارم. ولی چقدر جالبه نمیدونستم برای خودت میخوای اجی:-) فکر خیلی خوبیه

نه چیزی نرسیده عزیزم.
هنوز هیچی معلوم نیست عزیزم. بیش تر در حد شناخته. فعلا که مسائلی پیش اومده که باید موند همین جا. تا در آینده خدا چی بخواد.

بانوجان دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 19:26

استاد من کره بود ، تنها اطلاعاتی که از کره دارم اینه که کشور بسیار گرانیه! اما کسی را جاپن نفرستادیم

جدی؟ پس رو هزینه هم حسابی حساب کنم

آنی دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 22:00 http://www.annie.blogfa.com

عزیز دلممممممممممممممممم
اینجا مال توئه
خونه توئه
هر جوری که دوست داری توش بنویس عزیز دلمممم
نوشتن قسمت های مثبت اتفاقا کمک بزرگی به بهتر شدن روند زندگیت می کنه عزیزم

مرسی آنی مهربون که درکم می کنی. ممنون عزیز دلم.
ثبت اتفاقای مثبت حداقل باعث میشن به چیزای مثبت تمرکز کنم.

بادبادک چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 15:10

ندا جانم خوبی؟ به احترام خواستت سکوت کردم فقط دعا میکنم مشکلاتت با پایان سال تموم شه و دیگه اینجا چیزای تلخ نخونم:'( اخه خیلی برام عزیزی به خدا ناراحت میشی به اندازه خواهرت دلم میگیره:-\
نمیخوای بیای بنویسی عزیزدلم؟
راستی یه چیزی! من و چند تا از دوستام تو تلگرام یه گروه داریم هم توش هر روز یه قسمت کتاب میخونم میذارم هم خیلی شوخی میکنیم دورهمی یه کم غصه هامون کمرنگ میشه اگه دوس داری توام بیا :-*:-*:-* همشونم دوستای وبلاگی اند

مرسی ریحان جانم. آره عزیزم دعا کن. مرسی برای محبتت دختر خوب. الهی که من فدات بشم انقدر مهربونی.
من خوبم عزیزم. وبلاگ رو هم نمیذارم کنار. می نویسم باز.
چه خوب گروه کتاب راه انداختید. من اتفاقا همین چند روز به تلگرام قدیمی و خاک گرفتم سر زدم و دیدم متاسفانه تلگرامم آپدیت نیست و کانالا رو برام باز نمی کنه. همش می ترسم آپدیت کنم چتای قدیمم که خیلی مهمن از بین برن. اگه تونستم از چتام بک آپ بگیرم حتما حتما بهتون ملحق میشم

خلیل چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 21:27 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام ،

بهترین و مطمئن ترین جا سفارت ژاپن است. تماس بگیر هر نوع اطلاعاتی که بخوای بهت میدن، از وبسایتشان هم می توانی استفاده کنی. موسسات خصوصی بگونه ای اطلاع میدن که جلب مشتری کنن برای سود آنی. مواظب باش.

ممنون برای راهنمایی تون. خیلی مفید بود. سفارت هم از مطمئن ترین جاهاست.

بوف ولگرد جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 17:50 http://boofevelgard.blog.ir/

زبونشو میخواید منابع معرفی کنم
ژاپن عالیه

شما اطلاعات دارید در مورد کشورشون؟ برای زبان گمونم باید برم کلاس
با این حال مرسی از راهنمایی

بادبادک شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 00:31

خدا نکنه خواهری ناز من(*^__^*
خیلی خوشحال میشیم بیای عزیزدلمممم:-*:-*:-*
انقد ذوق کردم اپ کردی دلم واسه پستای رنگیت تنگ شده بود:-)من برم بخونم( ^_^ )/

تو خیلی ماهی خانوم خوش صدا. هنوز آهنگه داره برام می خونه
ای جونم مررررسی

بوف ولگرد شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 16:55 http://boofevelgard.blog.ir/

شاید این لینک به دردتون بخوره

http://www.irlanguage.com/793/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86%DB%8C-RealDevelop-Japanese/

بسیار لینک خوبی بود. ممنون. اما خب من می خوام آموزش رسم الخط هم همراهش باشه.

zizigolo شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 22:59 http://www.tanhaaasargardan.mihanblog.com

ژاپن ؟؟؟

راجب ایران اگه سوالی داشتی در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد