روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

* می خواستم بیام به قولم عمل کنم پست «مسیر عوض کن» رو بذارم اما چون اول ساله خیلی ها زدن تو کار تعطیلات و دید و بازدید، کرکره ها رو کشیدن پایین! بهتر دیدم سرا صبر بعدا بذارمش که همه باشن.
 خانواده خوشحال و خجسته ما هم صد بار برنامه مسافرت گذاشتن و کنسل کردن. فعلا تصمیم آخر تو دقیقه نود که هیچی تو ضربات پنالتی به رفتنه و ما عازمیم به استان خوزستان. نیت به گردش و تعویض روحیه ست. و صد حیف و صد حیف که خان داداش با ما نیست. اگه نت داشتم شما رو با سفرم همراهی می کنم اگر هم نداشتم ایشالا وقتی برگشتم.
* حس سفره هفت سین چیدن نبود. اما یه چیزی چیدیم بالاخره. من انقدر بی سلیقه نیستما. عدس کوچولو ها هنوز سبز نکردن، آینه سفره هفت سین هم غش کرده افقی تشریف داره، ماهی ها رو هم خو یادم رفته بود بذارم بعدا گذاشتم! سالای قبل بهتر سفره درست می کردم. عوارض پیریه مادر جون!
.


ماهی ها مال هفت سین پارسالن


.
پ.ن: خانوم والده موقع سال تحویل میگه ندا یه برق خاصی تو چشماته. معلومه روحیه ات خیلی خوبه! بیچاره خبر نداره برق خاص مال اشکه. خب خیس میشه می درخشه دیگه
پ.ن: امسال سال اقدام به عمله. این وسطا عملی نشیم صلوات!
ب.ن: خان داداش داره میره پیش دوستش که توی مخابرات کار می کنه. بهش میگم ازش بپرس چه جوری اینترنت سیار داشته باشیم؟ میگه باشه. خانوم والده میگه بپرس اون رمز وای فای رو چرا نمیشه عوض کرد؟ میگه باشه. ابوی می پرسه ازش بپرس چرا مودم انقدر نویز می ندازه رو گوشی؟ چه جوری قطع میشه؟  میگه باشه بعد ادامه میده ماشالااا چقدر سوال! دیگه سوالی ندارید؟ میگم  ازش بپرس شام چی داریم؟!  تا نرفته بگید سوالای شما رو هم بپرسم!

و در آخر به امید روزای خوب. سال نو همه مبارک.

نظرات 9 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 18:21

اتفاقا سفره هفت سینتون که خیلی قشنگه.

مرسی عزیزم.

لبخند ماه دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:10 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

سلام ندا جان.
خوزستان عالیه برای سفر. مخصوصا دزفول و شوش.
امیدوارم بهت خوش بگذره. منتظر پستهای نوروزیت هستم

ما سوالی نداریم

آره خیلی خوبن. قبلا اینجا ها رفتمولی به تجربه دوباره می ارزن :)
مررررسی. سعی می کنم با روحیه شاد برگردم :)

بهاره دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:55

حالا حسش نبود انقد قشنگ شده سفره هفت سینت حسش بود چیکار میکردیییی
ایشالا امسال چشات پر از اشک شادی بشه مهربون ترین ندای دنیا :**
سفر خوش بگذره عزیزم

آخه هر سال با یه ایده جدید می چیدم و کلی ذوق داشتم براش
فدای تو عزیزم. به شما هم خیلی خوش بگذره مهربونم.

آیدا چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 01:03

راستی یادم رفت بگم، امیدوارم مسافرت بهت خوش بگذره.

مرسی از دعای خوبت عزیزم

گلابتون یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 10:19 http://golabat00n.blogsky.com

سلام ندا!!!عیدت مبارک..خوش بگذره...ما هم هی گفتیم و نگفتیم و آخر نرفتیم..خوش بگذره:)

مرسی گلابتون جان. سال نوی شما هم مبارک باشه.

نفس چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 09:28 http://sarvareman.blogsky.com

بح بح!
باریک الله به ماهیتون!

چششون نزنم همچنان دارن شیطنت می کنن.

جولیک پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 01:42 http://platelets.blog.ir

هپی نیو یر...بعععع!

هپی نیو یررر تو.... بعععععع!

خلیل جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 20:19 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام

به خان داداش که نرسیدم تا بپرسم،

سفر خوش گذشت؟

در عوض ما هم که رسیدیم جوابی نگرفتیم!
بله. جای شما خالی.

بانو فرشته شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 01:26 http://www.fardes.blogfa.com.

سلام اول اینکه من تازه وبلاگتونو پیدا کردم واز انرزی خوب تون و عکس هاتو حال تون و نوع نوشتنتون خوشم اومد چند وقتیه میام اینجا از اون هفته
و اینکه نوشتید میخواید برید لجم گرفت
پست بالا رو کامل نخوندم البته ..
نرید فط دوس دارم اینجا رو
و یه سوال یه پست عکس نقاشی با مداد رنگ میکنین من هر چی سرچ کردم نتونستم اون نقاشی رو پیدا کنم
میشه بگید و بهم اون فایل رو بدید
+به ارمش رنگ زدن ونقاشی احتاج دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد