روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

ایتوکو

روز اول، مامانم: ندا بیا "توشی بی" شروع شد.

روز دوم: ندا بیا "سوتکو"

روز سوم: ندا بیا "توشی جان"

روز چهارم: ندا بیا "ناتاسو"

روز پنجم: ندا بیا "کوتارو"

روز شیشم: ندا بیا "تاکاشی"

و...

تمام این کلمه ها اسم های ژاپنی ای بود که مامانم گذاشته بود روی سریال از سرزمین های شمالی. جالبه که هیچ کدوم از این اسما شخصیتای سریال نبودن و همه من درآوردی هستن و هر روز هم با یه اسم جدید صدا می زد. :| جالبتر اینکه همیشه هم منو صدا می زد منم هیچوقت نگاه نمی کردم. :|||


حالا دقیقا همین روند داره برای سریال میخک اجرا میشه با این تفاوت که اینو خیلی عاشقم. میخک یه سریال ژاپنیه که براساس زندگی یه طراح لباس ژاپنی به نام آیاکو کاشینو ساخته شده و من عشق به خیاطی و طراحی لباس این آدم رو با بند بند وجودم احساس می کنم. از دوبله بی نظیر رزیتا یاراحمدی هم که دیگه هیچی نگم هیچی...

نظرات 1 + ارسال نظر
رزی پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 00:24

این سریال رو چند سال قبل شبکه ٤ یا ٥ نشون میداد و من میدیدمش.یادش بخیر.
کدوم شبکه داره نشونش میده؟

سال ۹۴ شبکه دو پخش می کرد. الان ساعت ۹ شب از شبکه امید پخش میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد