روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

اینجوری خودمو قانع کردم

یه جمله هست که از زبون انیشتین  میگن که من ترجیح سوار دوچرخه ام باشم و به فکر خدا باشم تا اینکه توی کلیسا باشم و به فکر دوچرخه جلوی درم. البته اینو طبق معمول از زبون شریعتی با مسجد و کفش هم میگن.

باری این جمله تاثیرش تو زندگیم عمیق تر از چیزیه که فکرشو کنید. منم ترجیح میدم روی مقاله ام کار کنم و به فکر سرگرمی های لذتبخش بعد از کار باشم تا اینکه تفریح کنم و استرس مقاله انجام نشده رو داشته باشم. :"  

نظرات 2 + ارسال نظر
غزل سپید یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 00:22 https://iliata67.blogsky.com/

من الان توی همین وضعم و جمله اثرگذاری بود!!!
به جای اینکه بشینم سوال طرح کنم واسه امتحان بچه ها یا حداقل برم فکری به حال پایان نامه عقب افتاده م بکنم گیر دادم به خوندن وبلاگ و فعلا که توی وبلاگ شما گیر کردم!
فکر کنم مشتری جدید دارین ندا خانوم

الهییی
خیلی خوش اومدین و باعث افتخاره غزل خانوم

غزل سپید جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 01:40 https://iliata67.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد