روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

کاریه که ازمون برمیاد

فکر کنم بیش تر از یه میلیون بارگفته باشم عاشق آهنگای ادلم. چند روز هم رگباری دارم آهنگ million years ago رو گوش میدم. (انقدر حالا گوش میدم تا چیزش دربیاد!) دیشب زنگ زدم به الف جان گفتم ترجمه اش رو برام بفرست. گفت اگه بریزم رو فلش ببندم پای کبوتر زودتر بهت میرسه :) راست می گفت. یه عکس رو از پریشب می خواستم با ام ام اس بفرستم واسه دوستم هنوزم بیلبیلک "صبر کنیدش" داره قر می خوره! :| یعنی اگه خودم از عکسه پرینت رنگی می گرفتم با پای پیاده می بردم در خونه اش به صرفه تر و زودتر بود!

بعد من فکر می کردم قطعی اینترنت خیلی بیشتر از این بیکارم کنه و شارژ گوشیم کمتر مصرف بشه اما میرم تو اپلیکیشن های کتابراه و طاقچه و تونستم بیشتر از 60 تا کتاب رایگان دانلود کنم. بعد همینطوری الکی رفتم کتابخونه همگانی طاقچه بهم یه هفته وقت استفاده از کتاب رایگان داده! خودش هم به مناسبت هفته کتابخوانی هر روز یه کتاب رایگان میذاره. خب خوبه دیگه؟ اینترنت فرامرزی می خوایم چه کار؟! :| فکر کنم تو این مدت به تنهایی 200، 300 دقیقه ای به سرانه مطالعه اضافه کردم!


پ.ن: اون موقعش هم که گوگل باز بود من کتاب دانلود نمی کردم همش می ترسم ناشر و مولف راضی نباشن اون دنیا بریزن سرم و همه با هم پرتم کنن تو دهن اژدرای پشمک به سر! اینه که الان خود ناشرا راضین و حق الزحمه شون میرسه خیلی وجدانم راحته.


اینم سایتای کتاب که همشون تو خود سایتشون اپلیکیششون رو دارن:

نامنشانی
فیدیبوfidibo.com
نوارnavaar.ir
طاقچهtaaghche.com
کتابراهwww.ketabrah.ir
کتابناکwww.ketabnak.com
نظرات 3 + ارسال نظر
آ جمعه 1 آذر 1398 ساعت 23:37 http://Aroundme.blogsky.com

عجیبه من امروز هرچی سایت طاقچه رو میزدم برام باز نمیشد اما با لینکی که تو این پست بود اکی شد.
خلاصه که خیلیمفید بود.مرسی

چه عجیب.
خدا رو شکر مفید بوده.

م شنبه 2 آذر 1398 ساعت 02:25 http://L-r-y.blogsky.com

منم عاشق این آهنگم
و البته هر وقت می‌شنوم گریه‌م می‌گیره

الهی

اسدالله خان دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 00:46

سلاملیکوووم چطووووووری
دخترم ام ام اس خیلی وقته مسدوده نمیدونستی نهههههههههه
ترجمه اهنگتم فرستادم برو حالشو ببر
تو این کتابا یه کتابی هم هست اسمش زود از کوره در نرویم و قهر نکنیم رو هم بخون شاید مرز های انسانی روابط دو نفره رو انقدر جا به جا نکنی

نه نمی دونستم.
چطوره اول یه کتابی هم شما بخونی تحت عنوان لازم نیست انقدر محافظه کار باشیم طرف مقابلمان هیولا نیست؟!
لولو خرخره نیستم که انقدر گمنام پیام میذارید.
ضمنا من نه قهر کردم، نه عصبانی ام و نه دعوا دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد